سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در برنامه سينمايي "هفت"؛

حسن اسلامي مهر: تهيه كننده "يك خانواده محترم" از اعتماد سيمافيلم سو استفاده كرد

حسن اسلامي مهر در برنامه سينمايي "هفت" گفت: تهيه كننده "يك خانواده محترم" از اعتماد مركز سيما فيلم سو استفاده كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در بخش ديگر از برنامه سينمايي "هفت" گزارشي در خصوص فيلم سينمايي "يك خانواده محترم" پخش شد كه در آن مدير عامل سيما فيلم حسن اسلامي مهر از نحوه مشاركت در ساخت اين فيلم گفت.
اسلامي مهر در خصوص نحوه همكاري سيما فيلم و طرف قرارداد اين اثر گفت: طرف قرارداد ما آفريده بود،نه مشاركت يك تهيه كننده خارجي ديگر ، قرار بود كه آذرماه 90 اين فيلم به سيما فيلم ارائه شود و 25 دقيقه از آن حذف شود اما در آن زمان فيلم به جشنواره هاي خارجي ارسال شده بود و در حقيقت در سال 91 سيما فيلم هم از مشاركت در اين فيلم اعلام انصراف كرد.
وي در ادامه افزود: پس از تاريخ 19 ارديبهشت سال 91 كه انصراف سيما فيلم اعلام شد هر فعاليتي كه روي فيلم انجام شده غير قانوني بوده و مسئوليتش بر عهده تهيه كننده فيلم است.
وي با اشاره به اينكه فيلم "يك خانواده محترم" بچه هاي دفاع مقدس را رنجاند، افزود: تهيه كننده فيلم "بك خانواده محترم" از اعتماد مركز سيما فيلم سو استفاده كرده و فيلمي ديگر ارائه داده است.
محمد آفريده، تهيه كننده فيلم در ادامه صحبت هاي مدير مركز سيما فيلم، گفت: در حقيقت هم‌زمان با نمايش اين فيلم براي مركز سيما فيلم، اين فيلم براي شركت در جشنواره هاي بين المللي ارسال شده بود و نمي توانستيم تغييري ايجاد كنيم.
وي در ادامه گفت: من تلاش مي كنم اشتباهم را برطرف سازم؛ فعلا فيلم را در ايران نمايش نمي دهم.
پس از پخش اين گزارش مجري برنامه( محمود گبرلو) با اشاره به اينكه فيلم را ديده است، گفت: به نظر مي رسد تلاش بر ساخت يك فيلم ارزشمند در حوزه دفاع مقدس بوده اما در طول روند توليد مسير توليد عوض شده است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.