سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروی: اعزام نشدن تیم ملی پومسه بانوان به جام جهانی را تکذیب می کنم

نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی پومسه بانوان راهی رقابت های جام جهانی کلمبيا می شود.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطالب اظهار داشت: این که گفته می شود تیم ملی پومسه بانوان به رقابت های جام جهانی اعزام نمی شود را تکذیب می کنم و قرار است با حمایت وزارت ورزش و جوانان و نیز کمیته ملی المپیک تیم ملی بانوان را راهی این رقابت ها کنیم.

وی گفت: تیم های ملی مردان و زنان در حال حاضر زیر نظر ( کانگ شین چال) سرمربی کره ای پومسه تمرین می کنند و دهم آذر  راهی کلمبیا محل برگزاری مسابقات جام جهانی می شوند تا 15 آذر در این پیکارها شرکت کنند.

سروی در مورد لیگ های تکواندو بانوان اظهار داشت: قهرمانان لیگ های تکواندو نونهالان و نوجوانان مشخص شد و هم اکنون نیز لیگ های دسته یک جوانان و بزرگسالان را با هشت تیم و لیگ پوسمه با استقبال خوب بانوان برگزار می کنیم.

وی افزود: قرار است تیم های برتر لیگ دسته یک بانوان را به عنوان نمایندگان ایران در پیکارهای بین المللی جام فجر شرکت دهیم.

نائب رئیس فدراسیون تکواندو  در امور بانوان در خصوص عدم اعزام تیم ملی به پیکارهای جام جهانی اروپا گفت: با توجه به اجرای قوانین جدید برای مسابقات جام جهانی اروپا و احتمال اجرا نشدن  آن در پیکارهای آینده نمی توانستیم با نگاه تجربه تیم ملی را راهی مسابقات جام جهانی کنیم و از سویی مطمئن بودیم تیم ملی نمی تواند صاحب مدالی در این مسابقات شود بنابراین علی رغم دعوت فدراسیون جهانی تصمیم گرفتیم به این مسابقات اعزام نشویم./آق

برچسب ها: فدراسیون ، بانوان ، پومسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.