سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میثاقیان: تنها به سه امتیاز بازی برابر گهر فکرمی کنم/مسوولان استان باشگاه آلومینیوم را تنها نگذارند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: تنها به کسب سه امتیاز برابر تیم گهر دورود فکر می کنم و به جز این موضوع هدفی دیگر در مستطیل سبز نداریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اکبر میثاقیان گفت: تیم گهر با آمدن مایلی کهن خون تازه ای در رگ های تزریق شده است و با برگزاری اردو در کردان کرج از آمادگی بالایی برخوردار است و قطعأ به دلیل موقعیتش در جدول برای کسب امتیاز به بندرعباس آمده است.

وی با بیان اینکه نبود چهار بازیکن کلییدی تیمش در دیدار برابر گهر اظهار کرد: گرچه نبود بازیکنانمان شرایط را برای ما سخت و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم اما من به آن ها ایمان دارم و به طور حتم فعل خواستن را به خوبی صرف خواهند کرد.

میثاقیان همچنین با انتقاد از عدم حمایت مسوولان استان از باشگاه آلومینیوم هرمزگان، تصریح کرد: امیدوارم همچون فصل گذشته تمامی مسوولان استان به ویژه استاندار به کمک باشگاه آلومینیوم آمدند در این فصل هم بار دیگر از دستگاه ورزش گرفته تا هیأت فوتبال استان برای موفقیت آلومینیوم بسیج شوند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوصو صحبت های خداد افشاریان در برنامه نود، اضافه کرد: نمی دانم این فرد چه دشمنی با تیم آلومینیوم دارد که این سخنان را به راحتی در مقابل دوربینی که میلیون ها بیننده دارد، بیان می کند بدون آنکه سند و مدرکی داشته باشد؟!

میثاقیان ادامه داد: اگر افشاریان با شخص حسین عسگری مشکل دارد نباید با حیثیت یک باشگاه جوان و سالم بازی کند و موجب سوتفاهماتی شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع باشگاه از این فرد بابت سخنان نا به جا بدون سند شکایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: محسن قهرمانی یکی از بهترین داوران کشورمان است و امیدوارم در بازی برابر گهر فارغ از این صحبت ها یک نمایش عالی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم هواداران با پرکردن ورزشگاه خلیج فارس بار دیگر نشان دهند خونگرم ترین مردم کشور از آن هرمزگان است و با پیروزی در بازی فردا دل آن ها را شاد کنیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.