سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درودگر: ملوان پدیده فوتبال ایران خواهد شد

مدیر عامل باشگاه ملوان گفت: ملوان پدیده این فصل فوتبال ایران خواهد شد، ما لیاقت و شایستگی آن را داریم هم در جام حذفی و هم در لیگ موفق شدیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جام حذفی با هر تیمی که بازی می کنیم فقط و فقط باید برنده باشیم جام حذفی قواعد متفاوتی دارد و با لیگ فرق می کند. ملوان باید به جایی برسد که رقیب برایش مهم نباشد و چگونگی حضور باید برایش مهم باشد.

وی ادامه داد: برخی در فدراسیون موافق برگزاری جام حذفی نبودند همین که این جام برگزار می شود اتفاق بزرگی است اما ای کاش همه سرمایه های فوتبال کشور در این جام حضور داشتند.

درودگر با اشاره به وضعیت تیم ملوان گفت: ملوان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برد این تیم امتحان خود را پس داده است پس از بحرانی که در تیم ملوان بوجود آمد با تغییراتی که انجام شد همه بازیکنان سرمربی و کادر فنی و هواداران دست به دست هم دادند و برای نتیجه گیری تا سرحد توان تلاش کردند.

وی با اشاره به تقویت این تیم افزود: با چهار بازیکن از سه باشگاه مذاکره کرده ایم که با حضور یکی از آنها که از بازیکنان اسبق ملی است در انزلی موافقت شده و دوست داریم در صورت اقدام مدیر باشگاه این بازیکن و خوش قولی اش حضور وی را قطعی کنیم./آق

برچسب ها: درودگر ، ملوان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.