سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تحقق اقتصاد مقاومتی در گروه حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان تحقق اقتصاد مقاومتی را در گروه حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، علی اکبر بالاگر امروزدر جلسه مشترک با رئیس شوراهای اسلامی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران دراین منطقه ویژه در جهت رونق اقتصادی استان از آمادگی دست اندرکاران این منطقه در جهت همکاری فی ما بین با شوراهای اسلامی استان در زمینه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری خبر داد.

وی، هدف از ایجاد مناطق ویژه اقتصادی را فراهم كردن تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران و دسترسی آسان به بازارهای تجاری منطقه ای و بسط و توسعه تجارت حارجی کشور عنوان کرد و افزود: با رونق این منطقه و ایجاد زیرساختهای لازم که با حمایت مسئولین کشوری و استانی بخصوص استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی در حال اجراست شاهد جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و افزایش تولیدات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی خواهیم بود.

وی، به مزایای مهم این منطقه اشاره کرد و افزود: ایجاد عرصه فعالیت های اقتصادی و تجاری منطقه ای با توجه به بازار مناسب برای محصولات ایرانی در کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس بهره برداری مفید از این بازارها با استفاده از تسهیلات مناطق ویژه میسر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری فی ما بین، آذربایجان شرقی را یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تقویت و توسعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان بیش از پیش شاهد زمینه سازی برای اشتغال پایدار و رونق سرمایه گذاری در منطقه باشیم.

منافی با اشاره به تحریمهای دشمنان نظام و انقلاب گفت: بهترین مقابله به مثل در برابر استکبار جهانی را حمایت از تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی ذکر کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از کالاهای ساخت داخل را به یک فرهنگ عمومی تبدیل كنيم./ب

 

برچسب ها: تحقق ، اقتصاد ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.