سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیوان امرایی: محکوم به شکست فجر هستیم

امرایی گفت: محکوم به شکست فجر هستیم باید این تیم را در کرمان و درحضور هواداران این تیم را شکست دهیم. انها تیم جوان و دونده ای هستند اما باید با از کار انداختن نقاط قوت حریف بر توپ ومیدان سلط شویم.

 کیوان امرايی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هر چند طی هفته  های قبل برای تیم مس بازی کردم اما از عملکرد خودم راضی نبودم. به همین دلیل در تعطیلات لیگ سعی کردم تمریناتم را به بهترین شکل ممکن دنبال کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار دارم و می توانم در صورت صلاحدید کادر فنی در دیدار برابر فجر برا یمن با میدان روم و اگر لیگ با تعطیلات طولانی مدت روبرو نبود مس در ادامه روند نتایج مطلوب چند هفته اخیر می توانست نتایج بهتری را کسب کند.

مهاجم مس با بیان اینکه پیروزی و کسب 3 امتیاز از دیدار برابر فجر سپاسی دور از دسترس نیست، گفت: محکوم به شکست فجر هستیم. باید فجر را در کرمان و در حضور هواداران خود شکست دهیم. آنها تیم جوان و دونده ای هستند اما باید با از کار انداختن نقاط قوت فجر بر توپ و میدان مسلط شویم.

امرایی در ادامه عنوان کرد: با پیروزی برابر فجر سپاسی می توانیم خود را برای بازی عقب افتاده در برابر راه آهن آماده کنیم و با روحیه بسیار خوبی به مصاف این تیم می رویم./آق

برچسب ها: فجر ، شکست ، مس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.