سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

جنگ غزه مقدمه اضمحلال اسرائيل است

رئيس بسيج سازمان مستضعفين گفت: صهيونيست‌ها عناصري ترسو و بزدل هستند که با اقداماتي غافلگيرانه آسيب بسيار جدي خواهند ديد و سرنوشت اين جنگ که امروز رخ داد نشان خواهد داد که نابودي کامل رژيم صهيونيستي بسيار نزديک است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي رئيس بسيج سازمان مستضعفين در حاشيه مراسم تجديد ميثاق بسيجيان با امام راحل با بيان اينکه بسيج در عاشورا ريشه دارد اظهار داشت: وقتي که بسيجي به ميدان مي‌آيد به تمام حرکات دشمن توجه مي‌کند و هرچه دشمن بزرگتر بوده و امکانات بيشتري در اختيار داشته باشد بسيجي آماده‌تر است و بي ترس و واهمه تکليف خود را انجام مي‌دهد همانطور که امام حسين (ع) در هر شرايطي با تفکر استکباري مقابله مي‌کرد.

وي بسيج را مولد تفکر حسيني خواند و افزود: ويژگي بسيجي واقعي امروز اخلاص،‌تواضع، سادگي و در راس آن ولايت‌مداري يعني اطاعت با معرفت از ولايت فقيه و سازش ناپذيري با دشمنان است.

رئيس بسيج سازمان مستضعفين از کار مطالعاتي براي ارائه الگوي طرح زندگي اسلامي در سطح جامعه خبر داد و اظهار داشت: در چند ماه آينده برنامه آموزشي گسترده‌اي براي بسيجيان در نظر داريم که به سطح جامعه تامين داده مي‌شود.

وي همچين عملکرد کشورهاي مسلمان در رابطه با حمله رژيم صهيونيستي به غزه را بسيار ضعيف ارزيابي و تصريح کرد: فراخواني سفير و بستن کانال سوئز چه دردي را درمان مي‌کند مگر سالانه چند کشتي از کانال سوئز مي‌گذرد کارها بايد جدي‌تر باشد و غيرت اسلامي بايد به نمايش درآيد به ويژه همسايگان فلسطين بايد جدي‌تر باشند و در راس آنها مصر.

وي ادامه داد: انتظار مي‌رود مصر با اقتدار وارد ميدان شده و اقداماتي بازندارنده انجام دهد چون شعار و فرخواني سفير و بيانيه مشکلي را حل نمي‌کند اگر ملت مصر فقط عزم خود را براي حرکت به غزه به رژيم صهيونيستي نشان دهند جنگ تمام مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه بسيجيان براي صدور فرمان حضور در جنگ با رژيم صهيونيستي لحظه شماري مي‌کنند خاطر نشان شد: نه تنها بسيجيان ايراني بلکه بسيجيان سراسر جهان آمادگي کامل براي حضور در اين جنگ را دارند و در صورتي که فرمان صادر شود نشان خواهند داد که يک لحظه اجازه حضور به رژيم صهيونيستي را نخواهند داد.

سردار نقدي در پاسخ به سوال  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اقدامات مقاومت لبنان را تغيير قطعي معادلات به نفع حماس ارزيابي کرد و ادامه داد: صهيونيست‌ها عناصري ترسو و بزدل هستند که با اقداماتي غافلگيرانه آسيب بسيار جدي خواهند ديد و سرنوشت اين جنگ که امروز رخ داد نشان خواهد داد که نابودي کامل رژيم صهيونيستي بسيار نزديک است.

وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصريح کرد: در پايان اين جنگ فروپاشي نهايي و نابودي رژيم صهيونيستي مشهود مي‌شود و ايران هم با پاسخ‌هاي کوبنده و استفاده از ديپلماسي براي به صحنه آوردن کشورهاي ديگر و کمک مالي و در اختيار قرار دادن هر امکاني به فلسطينيان و مردم غزه از آنها حمايت مي‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اقدامات ، لبنان ، معادلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.