سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشي از فعاليت هاي عمراني شهري طي هفته جاري؛

براي مشاهده اخبار منطقه 18 اينجا را کليک کنيد

منطقه 18 شهرداري تهران به لحاظ موقعيت جغرافيايي خاص خود و همچنين بافت صنعتي و ساير موجود از ويژگي خاصي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، وجود صنايع و واحدهاي کوچک و بزرگ در اين منطقه از يک سو باعث ايجاد بازار کار و رونق اقتصادي شده است و از سوي ديگر مسائل و مشکلات زيست محيطي و آلودگي هايي را فراهم کرده است.
يکي از حوزه هاي فعال در شهرداري منطقه 18 حوزه معاونت فني و عمران است، طراحي و اجراي تمامي پروژه هاي عمراني اعم از روکش آسفالت معابر، احداث خيابان و... بخشي از وظايف اين حوزه محسوب مي شود که در اين اقدامات حوزه معاونت فني و عمران طي هفته جاري اشاره شده است.
* اجراي عمليات بهسازي در منطقه 18
بهروز اسماعيل زاده شهردار ناحيه 5 شهرداري منطقه 18 با اشاره به اجراي عمليات بهسازي در خيابان شهرک سينا گفت: به منظور بهبود در امر تردد وسايل نقليه عبوري و پيشگيري از بروز هرگونه آبگرفتگي به هنگام بارش نزولات آسماني‌، روکش آسفالت کوچه ها و معابر فرعي شهرک سينا در محله خليج فارس شمالي منطقه 18 تهران بهسازي شد.
وي افزود: طي اين عمليات که به همت اداره فني، عمران و ترافيک ناحيه به مرحله اجرا درآمده است بيش از 350 مترمربع از روکش آسفالت سطح کوچه ها و معابر فرعي شهرک سينا با صرف هزينه اي بالغ بر 87 ميليون و 500 هزار ريال مرمت و بهسازي تا ضمن هدف بهبود در امر تردد وسايل عبوري از بروز هرگونه آبگرفتگي به هنگام بارش نزولات آسماني نيز پيشگيري شود.
وي اظهار داشت: مرمت و بهسازي روکش آسفالت معابري که پس از تملک و عقب نشيني املاک معارض واقع در خيابان هاي خليج و حيدري به طول 450 مترمربع و هزينه اي بالغ بر 112 ميليون و 500 هزار ريال نيز بخش ديگري از اقدامات انجام شده توسط اداره فني و عمران طي هفته جاري است.
* 1600 مترمربع از فضاي سبز محصور شد
در ادامه اميرحسين عساري معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 18 گفت: بيش از 1600 مترمربع از سطح فضاي سبز بوستان هاي محلات با هدف حفظ و نگهداري از اين چشم اندازهاي بصري و رفاه حال بيشتر شهروندان با  نرده هاي فلزي محصور شد.
وي افزود: به همت اکيپ هاي اجرايي اداره فضاي سبز منطقه 18 در عملياتي بيش از 1600 مترمربع از سطح فضاي سبز بوستان هاي تختي، گلستانه، آلاله، 17 شهريور و مينا با هدف حفظ و نگهداري از اين چشم اندازهاي بصري و رفاه حال بيشتر شهروندان و صرف هزينه اي بالغ بر يک ميليارد و 600 ميليون ريال توسط نرده هاي فلزي محصور شده است.
* جمع آوري زوائد فيزيکي معابر محلات
در ادامه سعيد صالح محمود رباطي شهردار ناحيح 1 منطقه 18 با اشاره به جمع آوري زوائد فيزيکي معابر محلات گفت: به منظور تسهيل در امر تردد وسايل نقليه و پيشگيري از بروز تعدادي از زوائد فيزيکي معابر محلات جمع آوري شد.
وي افزود: طي اين عمليات تعداد 15 عدد از زوائد فيزيکي سطح معابر محلات 4 گانه ناحيه که موجب اخلال در تردد وسايل نقليه و بروز ترافيک شده بودند برچيده و جمع آوري شدند.
وي اظهار داشت: تغيير مسير خيابان 14 معصوم(ع) از سمت شمال به سمت جنوب حدفاصل خيابان 45 متري زرند تا بلوار مدائن و ترميم و مرمت تعداد 16 پل فلزي در سطح بلوارهاي معلم و مدائن بخش ديگري از اقدامات اداره فني و عمران طي هفته جاري است./ف
گزارش از رقيه بقائي
برچسب ها: شهرداری ، بهسازی ، مرمت ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.