سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانچینی: من سوارز را نمی خواهم/ در نیم فصل خرید نداریم

سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی هر گونه تمایل به امضای قرار داد با سوارز را رد کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، روبرتو مانچینی سرمربی قهرمانان فصل گذشته ی لیگ برتر اعلام کرد در نیم فصل، خرید و فروش نخواهند کرد.

سوارز 25 ساله نیز مدتی ست که از سوی رسانه به شدت به این تیم مربوط  می شود و آنها به احتمال پیوستن او به منچستر سیتی دامن می زنند.

 اما مانچینی در این زمینه گفت: این شایعات دروغ است و از ترکیب  اصلی تیمش  راضی است.

 مانچینی  که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل آستون ویلا با ماسک روی صورتش حاضر شد سعی داشت نشان دهد که به جای دستارش حاضر شده است.

 مانچینی در این ارتباط گفت: ما تیم خوبی داریم و نیازی ست که بازیکن جدیدی را خریداری کنیم.

 وی همچنین گفت: ما سوارز را نمی خواهیم چرا که او در لیورپول از وضعیت خود راضی ست و ما نیز چهار مهاجم دیگر داریم و نیازی به افزایش تعداد آنها نیست.

مانچینی کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد بازی مقابل تاتنهام را از دست داده بود و دستیارش دیوید پلت به جای او صحبت کرده بود.
همین موضوع سبب شده بود که او در کنفرانس روز گذشته با ماسک دستیارش حاضر شود.

 مانچینی همچنین اعلام کرد عملکرد نا امید کننده ی سوارز در تمرین های این تیم سبب شده تا او در ترکیب اصلی برای حضور در دیدار لیگ برتری این تیم مقابل تاتنهام قرار نگیرد.

این سرمربی ایتالیائی در این ارتباط گفت: مانچینی به انتخاب من بازی نکرد من 20 بازیکن در اختیار دارم و اگر یکی از آنها به خوبی کارنکنند، به طور قطع استحقاق حضور درترکیب اصلی را از دست خواهند داد.

وی همچنین گفت:آن روز من احساس کردم بازیکنان بسیار بهتری از ماریو دارم که حضور در ترکیب اصلی حق آنهاست نه ماریو بالوتلی، و او باید روی نیمکت بازی را تماشا کند.

تیم فوتبال منچستر سیتی در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز از چلسی در مکان دوم لیگ برتر قرار دارد و منچستر یونایتد صدر نشین است./آق
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.