سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ایمن سازی محور ارتباطی شهركرد – لردگان، همزمان در سه قطعه در حال اجراست

مدیركل مسكن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی محور ارتباطی شهركرد - لردگان به طور همزمان در سه قطعه درحال انجام است، ولی به علت تخصیص نیافتن اعتبارات، پیشرفت فیزیكی این محور چشمگیر نبوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی علیخانی، با بیان ضرورت ایمن سازی محور ارتباطی شهركرد لردگان در استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: این طرح از پلس راه شهركرد اصفهان شروع شده، به نقطه مرزی لردگان و خوزستان به طول 145 كیلومتر ختم می شود.

وی ادامه داد: اعتبار ملی این پروژه در سال جاری هفت میلیارد و 150 میلیون تومان است و در سفر وزیر راه و شهرسازی، نیز 10 میلیارد تومان به آن اختصاص یافت كه پنج میلیارد آن در قالب مهر ماندگار است.

علیخانی اظهار داشت: هشت كیلومتر از این محور چهار خطه از لردگان تا سه راهی گوشكی آماده آسفالت است، ولی به علت برخی مشكلات اعتباری تكمیل نشده است.

وی بیان داشت: هشت كیلومتر دیگر نیز از این محور ارتباطی از شهركرد تا گردنه زردیها نیز بزودی تكمیل می شود.

قائم مقام وزیر و مدیركل مسكن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری اضافه كرد:بخشی از این محور ارتباطی نیز از سفید دشت تا فرادنبه به علت تملك اراضی كشاورزی عملیاتی نشده و در صورت حاصل نشدن توافق كشاورزان، این اداره كل از طریق قانون و دادگستری برای تملك اراضی وارد عمل می شود.

علیخانی در ادامه تكمیل پروژه‌های مهر ماندگار استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه‌های این اداره‌ كل برشمرد و اظهار داشت: احداث راه آهن، تكمیل چهارخطه شهركرد ـ بن ـ داران، چهارخطه شهركرد ـ بروجن ـ لردگان و بیمارستان‌های در حال احداث از این پروژه‌هاست.

مدیركل مسكن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: برای تكمیل این پروژه‌ها، تنها 420 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده كه این اداره‌ كل تاكنون هیچ‌ گونه دریافتی از این اعتبارات نداشته است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.