سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

مكتب حسینی، یاور و حامی مظلومان ستمدیده فلسطین است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، با اشاره به قیام عاشورای حسینی، تأكید كرد: مكتب حسینی، یاور و حامی مظلومان ستمدیده فلسطین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نكونام در خطبه های نخستین جمعه ماه محرم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: آرمان مكتب حسینی؛ دفاع از مظلوم، و ایستادگی در برابر ظالم است و همه مسلمانان باید در برابر ظلم رژیم اشغالگر قدس ایستادگی كنند.  

وی افزود: كشتار مردم بی دفاع غزه از سوی رژیم اشغاگر قدس، نشان زوال صهیونیست است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس، ریشه در مكتب حسینی دارد و بزرگترین درس قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)؛ مقاومت در برابر ظالمان بوده است.

خطیب جمعه شهركرد گفت: مردم ایران اسلامی، با پیروی از مكتب سید و سالار شهیدان (ع)، مقاومت را در بین مردم منطقه الگو كرده اند.

امام جمعه شهركرد تأكید كرد: رژیم اشغالگر قدس با حمله به مردم بی دفاع غزه، می خواهد بیداری اسلامی منطقه را آزمایش كند تا با برهم زدن آرامش منطقه، جلوی انقلاب اسلامی مردم را بگیرد.

به گفته حجت الاسلام نکونام؛ از سوی دیگر، رژیم اشغالگر قدس با حمله به غزه، می خواهد اذهان مردم جهان را نسبت به مقاومت مردم سوریه در برابر توطئه های توریستی كشورهای غربی، منحرف كند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد یادآور شد: رژیم صهیونیستی می خواهد با حمله به غزه، دوباره نظر یهودیان جهان را به خود جلب كند.

حجت الاسلام نكونام، فرارسیدن ماه های محرم و صفر و عزاداری حضرت امام حسین (ع) را یادآور شد و گفت: در مكتب امام حسین (علیه السلام) ، شیعه باید دانشمند باشد و دنیا پرستی در این مكتب جایگاهی ندارد.

به گفته وی؛ قیام عاشورای حسینی، الگویی برای شهیدان انقلاب اسلامی بود تا ولایت مداری خود را ثابت كنند و مردم ایران اسلامی پس از سه دهه از پیروزی انقلاب، با پیروی از مكتب حسینی، ولایت مداری خود را در همه زمینه ها اثبات كرده اند.

ائمه جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های نمازجمعه این هفته، حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه را به شدت محكوم كردند. /ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.