سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد نجفي:

فيلم نامه ها پاشنه آشيل سريال‌هاي عاشورايي

فيلم نامه هاي سريال هاي عاشورايي به دليل بي توجهي به اصل موضوع پاشنه آشيل كارها محسوب مي شود.

احمد نجفي بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص بازتاب صدا و سيما در انعكاس توليدات محرم گفت: در برخي از سريال ها با پرداخت به موضوعات تكراري نسبت به دو سال گذشته با توجه به موفقيت هاي سريال هاي اين ماه ضعيف عمل كردند و در واقع در گذشته نگاه آثار به اين ماه به با به همراه داشتن جذابيت بي نظير بوده است.
وي ادامه داد: موضوعات تكراري در سريال هاي ماه محرم سبب از بين بردن جذابيت آن ها شده است زيرا فيلم نامه نويسان با بي توجهي به موضوعات اصلي و باور نداشتن داستان شان در اين عرصه خوب ظاهر نشدند.
نجفي اظهار داشت: فيلم نامه نويسان در واقع بايد در كارهاي مناسبتي مختص به اين ماه برنامه ريزي را بگنجاند و با حساسيت بالايي فيلم نامه را نگارش كنند.
وي افزود: ما بايددر آثارمان فرهنگ عاشورايي را به خوبي به تصوير بكشيم و با نگاه به ادبيات عاشورايي و اقتباسي از آ‌ن قصه هاي قابل باور را براي مردم روايت كنند.
نجفي در ادامه در خصوص مراسم عزاداري در شهر خود خرمشهر اظهار داشت: مراسم هاي عزاداري  در خرمشهر علاوه بر باشكوه بودن فرهنگ عاشورايي را به خوبي به نمايش مي گذارد و هر كس در اين مراسم نسبت به كار انجام شده باور قلبي دارد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: بايد نسبت به اشعار فرهنگ و اجراي تعزيه حساس باشيم و وظيفه ما به عنوان ملت ايراني فرهنگ خود را به دنيا معرفي كنيم./ي2
برچسب ها: نجفی ، سریال ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.