سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حفاظت از دستاوردهای خون شهدا در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

استاندار خراسان رضوی گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و وظیفه مسئولان تداوم بخشیدن به راه پرافتخار و آرمان‌های این عزیزان همراه با آحاد جامعه است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسین فروزانمهر در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران، با بیان این مطلب گفت:مسئولیتها به مثابه امانتهایی است که برای مدتی محدود نزد مسئولان به ودیعه گذاشته شده و پاسداری از این امانتها تنها با خدمتگزاری هرچه بهتر میسر می شود.

فروزانمهر فرزند صالح را از بزرگ‌ترین نعمت های الهی توصیف و اضافه کرد: شهدا مصداق واقعی این مفهوم هستند و حضور و کسب فیض از محضر خانواده های آنان برای مسئولان و قشرهای مختلف مردم ضروری ست.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) درباره اهمیت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تاکید کرد: تبعیت همراه با بصیرت از مقام معظم رهبری را ضامن اقتدار و سربلندی کشور و حفظ دستاوردهای خون شهدا می دانیم.

فروزان مهر ادامه داد: همه ما باید در شرایط کنونی که کشور با تهدیدهای همه جانبه دشمنان مواجهه است؛ رفتاری منطبق بر منویات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رجبعلی دهنوی پدر دو شهید و یک جانباز دفاع مقدس نیز در این دیدار پاسداشت خون شهدا را منوط به پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: از مسئولان انتظار می رود تا از فرصت خدمتگزاری با قدم, قلم و رفتار صحیح خود حداکثر استفاده را بنمایند.

وی ادامه داد: خداوند را به خاطر نعمت خدمتگزارانی ارزشی و صالح سپاس گزاریم و برای توفیق هرچه بیشتر آنان دعا می کنیم.

علیرضا شجاعی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی نیز که استاندارخراسان رضوی درمنزل او حضور یافته بود؛ توجه مسئولان به ایثارگران را سببدلگرمی بیشتر و ایفای بهتر رسالتشان دانست. /س

برچسب ها: حفاظت ، شهدا ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.