سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اعزام 8 شرکت تولیدی در قالب خوشه پوشاک از خوزستان به ترکیه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان از اعزام 8 شرکت تولیدی در قالب خوشه پوشاک از استان خوزستان به کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا طاهری اظهار کرد: در راستای آشنایی با تجربیات سایر کشورها در زمینه تولیدات صنعت پوشاک و رونق دادن به صادرات، هشت شرکت تولیدی پوشاک به کشور ترکیه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: شناسایی فرصتهای تجاری در کشور هدف، بهره گیری از قوانین و مقررات جاری به منظور صادرات محصولات ایرانی به کشور هدف، مذاکره با طرفهای تجاری و مسئولان اقتصادی به منظور بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه جهت انجام سرمایه گذاری های مشترک تولیدی و تجاری از جمله دستاوردهای این سفر تجاری بود.

طاهری با اشاره به رتبه دوم کشوری استان از لحاظ شهرک های صنعتی و رتبه نخست به لحاظ تعداد کارگاه ها، گفت: مطالعه و احداث شهرک های صنعتی تخصصی جدید با اولویت گرایش های تخصصی صنایع دریای، شیلات، کشتی سازی، صنایع معدنی و صنایع نوین از اهداف شرکت شهرک های صنعتی است.

وی افزود: استان خوزستان دارای 71 شهرک ناحیه صنعتی مصوب به وسعت بیش از 8 هزار هکتار است که در تمام این شهرهای استان آمادگی واگذاری زمین به سرمایه گذاران وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان از انعقاد دو هزار و 51 فقره قرارداد با سرمایه گذاران استان خبر داد و گفت: تاکنون 918 واحد در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و مابقی در حال ساخت و ساز است.

وی با بیان اینکه تمام سرمایه گذاری های واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته، افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان از طریق کمکهای فنی و اعتباری، برگزاری تورهای صنعتی، کلاسهای آموزشی، نمایشگاه ها و ایجاد خوشه های صنعتی از واحدهای مستقر در شهرکها حمایت می کند./ب


برچسب ها: تولید ، پوشاک ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.