سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولين اردوي پايدار سازي مشترک گروه‌هاي دوام و داوطلب آتش نشاني برگزار شد

دبير ستاد بحران منطقه 13 گفت:‌ اردوي آموزشي مشترک گروه‌هاي دوام و داوطلب آتش نشاني در سايت آموزشي امداد و نجات مديريت بحران منطقه 13 برگزار شد.

حسين ارشادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اين اردوي آموزشي با حضور فعال گروه‌هاي دوام و داوطلب آتش نشاني منظور پايدار سازي و ارتقا سطح دانش اين گروه‌ها در سايت آموزشي امداد و نجات مديريت بحران منطقه 13 برگزار شد.
به گفته وي در جريان اين اردوي آموزشي در ابتدا داوطلبان پس از استقرار در محل،‌ مباحث کمک‌هاي اوليه از قبيل حمل مصدوم را به صورت گروهي و تک نفره پرداخته که پس از اتمام کار با يک ميان وعده پذيرائي و سپس به برپايي چادرهاي امداد و نجات اقدام شد.
* توزيع بروشور آمادگي در برابر زلزله
دبير ستاد مديريت بحران منطقه 13 گفت: بروشورهايي با محوريت فعاليت‌هاي ستاد مديريت بحران، بلاياي طبيعي و بروشورهاي آمادگي در برابر زلزله ميان شهروندان به همت ستاد مديريت بحران توزيع شد.
حسين ارشادي افزود: به منظور آشنا کردن نمازگزاران با اهداف و فعاليت‌هاي ستاد مديريت بحران و بلاياي طبيعي، بروشورهاي آمادگي در برابر زلزله در بين نمازگزاران توزيع شد.
دبير ستاد بحران منطقه خاطر نشان کرد: اين بروشورها در مسجد صاحب الزمان توزيع شد و در اين اقدام دبير مديريت بحران با بيان مطالبي از مباني و ساختار مديريت بحران با نشان دادن قسمت‌هايي از فيلم مانور از برگزاري مانور در منطقه خبر داد و خواستار مشارکت عموم شهروندان و گروه‌هاي داوطلب دوام شد.
* اطلاع‌رساني برگزاري مانور بزرگ منطقه 13
با توجه به برگزاري مانور بزرگ منطقه 13 دبير و جانشين شهردار در ستاد مديريت بحران منطقه 13 در مسجد صاحب الزمان واقع در ناحيه 3 حضور پيدا کرده با نمازگزاران اين مسجد ديدار کرد.
در ابتدا در اين ديدار دبير مديريت بحران مطالبي از مباني و ساختار مديريت بحران ارائه و سپس گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در اين ستاد بيان نمود، در ادامه با نشان دادن قسمت‌هايي از مانور برگزار شده در منطقه 18 از برگزاري مانور بسيار وسيع در آينده نزديک در ناحيه مذکور خبر داد و خواستار مشارکت عموم شهروندان و گروه‌هاي داوطلب دوام شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.