سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری 7هزار تن خاک و نخاله از مسیز طرح احداث بزرگراه امام علی(ع)

رییس اداره خدمات شهری منطقه 13گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در آزاد سازی وتخریب ساختمان ها موجود در مسیر طرح، 7000تن خاک و نخاله های جمع آوری و به محل دپوی آبعلی حمل تخلیه گردیده است.

طاهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این اداره در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان ساکن در اطراف طرح احداث بزرگراه امام علی (ع) و افزایش رضایت مندی ایشان همه روزه ضمن انجام آب پاشی مسیر نسبت به جمع آوری خاک و نخاله ها بصورت شبانه روزی اقدام می نمایند.
وی با اشاره به جابجایی سرویس خاک ونخاله از محل بزرگراه امام علی (ع) در نیمه اول آبان ماه تصریح کرد: خاک و نخاله های جمع آوری شده به همت اکیپ های تجهیز شده این اداره و همکاری سازمان مدیریت پسماند صورت گرفته است.
*اجرای تئاتر بازیافت در مدارس منطقه 13
رییس اداره بازیافت منطقه 13 گفت: به منظور ترویج فرهنگ بازیافت، تئاتر بازیافت در مدارس منطقه 13اجرا می شور.
وی اظهار داشت: در این تئاتر مفاهیم و اصول بازیافت در قالب مضامین شاد و آموزنده به دانش آموزان آموزش داده می شود.
رییس اداره بازیافت منطقه 13 انتقال مجموعه ای از دانش ها و جهت گیری های رفتاری برای بالا بردن فرهنگ یک جامعه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای تئاتر در مدارس منطقه به منظور یادگیری حقوق و مسئولیت های شهروندی در جامعه این برنامه ها به صورت ماهیانه انجام می شود.
*پرسنل شهرداری منطقه 13 وخانواده های یشان "13یار" می شوند
 مسئول سامانه 137 منطقه 13گفت: طرح "13یار" با مشارکت پرسنل شهرداری منطقه 13 و خانواده های یشان در منطقه 13 اجرا می شود.
استرابی افزود: در راستای تحقق "توسعه مشارکتی" و استفاده از دانش و بصیرت همکاران و خانواده های یشان وبا هدف سهولت ودر رفع مشکلات شهری، فرم های عضویت "137یار" از طریق سیستم اتوماسیون اداری به کلیه همکاران ارسال شد.
وی افزود: برابر هماهنگی بعمل آمده با سامانه 137 شهرداری تهران، پس از تکمیل فرم های مربوطه، کارتهای عضویت صادر وبه ثبت نام شوندگان اهدا می شود.
مسئول سامانه 137 منطقه 13هدف از اجرای این طرح را سهولت در رفع مشکلات شهری و سرعت در ثبت و انجام پیام و پیگیری ویژه پیام ها ی137 عنوان کرد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.