سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ایستگاه های سیار در بوستان های منطقه 13

رئیس اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه 13 گفت: ایستگاه های سیار اداره آموزش و مشارکت های شهروندی شهرداری منطقه هر روز در بوستان های مختلف منطقه برپاست.

مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این ایستگاه ها در نواحی چهارگانه منطقه از ساعت 9 تا 12 مستقر هستند.

وی اظهار داشت: در این ایستگاه ها بسته آموزشی لوح های فشرده آموزشی و کتابچه توسط عوامل اجرایی این ایستگاه ها به شهروندان ارائه داده می شود.

رئیس اداره آموزش و مشارکت های شهروندی شهرداری منطقه یادآور شد: در کنار این ایستگاه ها نیز ایستگاه نقاشی کودک و تئاتر خیابانی برگزار می شود.

* معاینه سلامتی در خانه سلامت زاهد گیلانی

مدیر محله زاهد گیلانی گفت: به منظور افزایش سلامت شهروندان و ارتقاط آگاهی آنان در مورد بیماری ها، معاینه سلامت در خانه سلامت زاهد گیلانی برگزار می شود.

کاهه افزود: این معاینه ها در زمینه سنجش قند و فشارخون و اندازه گیری قد و وزن است که به رایگان در این مرکز هر روز به غیر از پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 12 انجام می شود.

خانه سلامت زاهدگیلانی در خیابان پیروزی، خیابان طبرسی، بوستان صحیفه سجادیه، سرای محله نیلوفر واقع است.

* دوره آموزشی اصول و مفاهیم انواع کسب و کار و کارآفرینی

مدیر اداره اجتماعی ناحیه 3 منطقه 12 گفت: خانه کارآفرینی ناحیه 3 شهرداری منطقه با هدف خود اشتغالی و یادگیری مباحث پایه در حوزه کارآفرینی، دوره های آموزش اصول و مفاهیم انواع کسب و کار و کارآفرینی را برپا کرد.

وی افزود: این دوره های آموزشی با موضوعات پرورش خلق ایده، مدیریت اقتصاد خانوار، اصول و مفاهیم کسب و کار و تهیه طرح آن، شرکت داری و انواع آن و آموزش کسب و کار اینترنتی برگزار شد.

گفتنی است، خانه کارآفرینی ناحیه 3 در ابتدای خیابان پیروزی، خیابان هشتم نیروی هوایی خیابان مهرآور واقع شده است./ز

برچسب ها: بوستان ، منطقه ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.