سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحیدری:

بازیکنان را در اردو زندانی کردند و شادابی را از آنها گرفتند/هنوز می توان به صعود امیدوار بود

مدیر فنی تیم استقلال گفت:در این شرایط فوتبال ما حیف است به جام جهانی نرویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،منصور پورحیدری درباره شکست تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت:متاسفانه در بهترین شرایط ،بدترن اتفاق ممکن برای تیم ملی ما رخ داد و در حالیکه می توانستیم سه امتیاز ارزشمند را از دست دادیم .

وی ادامه داد:ما در یک یک ربع آغازین بازی خوب بودیم ولی در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم.با این وجود شکست در آزادی و در برابر 50 هزار تماشاگری که در باران و ترافیک سنگین تهران خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و تا دقیقه 90 هم حامی تیم ملی بودند،هیچ توجیهی ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد:من نمی دانم چرا در این فضایی که همه چیز مهیای پیروزی ایران بود ما با یک فورواد بازی کردیم.یک نفر باید باشد که بتواند من را قانع کند.مشخص بود که ازبکستان به سانتر از جناحین رو می آورد و بازی را به هوا می برد.

آیا روی این بحث کار شده بود؟ازبکستان که مشخص بود کار دیگری نمی کند.در صحنه گل ،آیا مدافعان توجیه شده بودند که ضربات سر را چگونه و در چه منطقه ای باید بزنند؟من از قبل هم احساس خطر کرده بودم و می دانتسم کارمان به مشکل می خورد.البته نمی خواهم حرف ناامید کننده بزنم اما پرسش من این است چرا فوتبال ما باید به اینجا برسد.

پورحیدری با اشاره به بازی دوستانه ایران مقابل تاجیکستان افزود:ما اگر تیمی را برای مسابقه تدارکاتی دعوت کردیم چه ثمر و نتیجه ای از آن گرفتیم؟ کدام بازیکن ما که در آن بازی درخشید توانست مقابل ازبکستان به میدان برود؟این چه توجیهی دارد؟

وی افزود:مشکل امروز تیم ملی ما عدم شادابی بازیکنان بود.متاسفانه با تفکراتی که دارند می روند در اردو و درها را می بندند.بازیکن در این شرایط احساس می کند زندانی است.اگر در اختیار باشگاهها باشند،تمرینانشان را می کنند.دقیقا همان کاری که ازبکستان انجام داد و نتیجه اش را دیدیم.این چه کاری است که با لیگ می کنیم.20 روز تعطیلی و بازی و بعد دوباره تعطیلی.

بازیکن می تواند در باشگاهش باشد ،تمرین کند و به میدان برود و طبق روال همه کشورها در موعد مقرر به اردوی تیم کشورش برود.مقابل ازبکستان بازیکنان ما بی روحیه بازی می کردند و این برای ادامه راه خطرناک است.اگر روحیه داشتند می شد تیم را جمع کرد.

پورحیدری افزود: با این وجود می شود هنوز به صعود امیدوار بود .منتها باید نگرش ها تغییر کند.امیدوارم در این سه بازی نتیجه بگیریم و راه صعودمان به برزیل را هموار کنیم.در این شرایط فوتبال ما حیف است به جام جهانی نرویم./مح 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.