سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی مقابل کاخ سفید

شماری از آمریکاییها با تظاهرات در برابر کاخ سفید خواستار موضع قاطع واشنگتن علیه تجاوزات اسرائیل شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، با تشدید حملات اسرائیل به نوار غزه، تظاهرات در برابر کاخ سفید و خواسته های شرکت کنندگان نیز گسترده تر می شود. تظاهرکنندگان شعار می دانند ما خواستار اجرای عدالت درباره اسرائیل و جنایتهایش علیه فلسطینیان هستیم. آنها همچنین شعار می دانند فلسطین زنده و آزاد باد. البته در مقابل تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین، طرفداران اسرائیل نیز تظاهرات کردند.
یکی از طرفداران فلسطین گفت این حملات تکرار عملیات اسرائیل در سال دو هزار و نه است که البته آن عملیات نیز در ادامه حملات اسرائیل در سال دوهزار و شش بود. بنابراین می بینیم که اسرائیل همیشه به تجاوزات خود علیه فلسطینیان ادامه می دهد.
تظاهرکنندگان از دولت آمریکا می خواهند تا سه میلیارد دلار کمک سالیانه خود را به دولت اسرائیل متوقف کند. آنها رئیس جمهور آمریکا را در حمله اسرائیل به نوار غزه همدست اسرائیل می دانند. آنها اوباما را جنایتکار جنگی می دانند. برخی از تظاهرکنندگان از اوباما خواستند جایزه نوبل صلح را پس دهد.
هیتر بنو فعال حقوق بشر گفت من فکر نمی کنم کسی حاضر شود در برابر این جنایات سکوت کند.
یک جوان دیگر هم گفت مردم باید بدانند چه بی عدالتیهایی در سرزمینهای فلسطینی ادامه دارد بدون اینکه اسرائیل پاسخگو باشد.
یک جوان دیگر که از لوس آنجلس آمده بود گفت من از هر دو طرف درگیر می خواهم به حملات خود پایان دهند و آتش بس کنند.
تظاهرکنندگان تاکید کردند تظاهرات خود را تا دو روز آینده ادامه می دهند بویژه که این نگرانی درباره حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه و افزایش کشته های فلسطینیان وجود دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.