سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربيگری فوتبال را در "فوتبال منجر ۲۰۱۳"تجربه کنید+دانلود

بازي Football Manager پرفروش‌ترين بازي شبيه‌سازي مربي‌گري فوتبال در طي 20 سال گذشته است که طرفداران بسيار زيادي هم دارد. به تازگي جديدترين نسخه از اين مجموعه با عنوان "فوتبال منجر ۲۰۱۳" منتشر شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کساني که با اين مجموعه آشنايي دارند مي‌دانند "فوتبال منیجر" يک بازي مديريتي است که سرمربي‌گري، مديريت باشگاه، خريد و فروش بازيکنان، تمرين دادن بازيکنان تيم، تعامل با خبرنگاران و طرفداران و انبوهي از مسائل حاشيه‌اي فوتبال را شامل مي‌شود.

در اين مجموعه سال به سال امکانات تازه‌اي براي بازي‌کنندگان طراحي شده و هر سال يکي از مسائل جزئي‌تري که يک مدير تمام عيار فوتبال با آن رو‌به‌روست، به بازي افزوده شده است.

گيم‌پلي بازي مجموعه‌اي بسيار وسيع از اقدامات يک مربي فوتبال را پوشش مي‌دهد که انجام همه آن‌ها الزامي نيست. در واقع بازي بسيار بزرگ، وقت‌گير و اعتياد آور است و اگر بخواهيد به ريز فعاليت‌هاي ممکن بپردازيد به ناگاه در مي‌يابيد که ساعت‌هاست که از شروع بازي مي‌گذرد و شما تنها چند بازي از يک ليگ را انجام داده‌ايد و هنوز راه درازي پيش روي خود داريد.

"فوتبال منجر ۲۰۱۳" براي مديريت زمان بازي چندين مد جديد به همراه دارد. اولين مد جديد که بسياري را حسابي خوشحال کرده است Classic Mode نام دارد. در Classic Mode سبک بازي از نسخه‌هاي قديمي تقليد شده است.

در آن زمان مديريت يک تيم چندان وقت‌گير نبود و در يک نيم روز مي‌شد يک فصل از يک ليگ را کامل بازي کرد. در Classic Mode بخشي از فعاليت‌هاي مربي از طريق هوش‌مصنوعي انجام مي‌شود و برخي از فعاليت‌ها نيز از وزن و ارزش کم‌تري برخوردار مي‌شوند.

اين جاست که مي‌توان به حواشي کم‌تر توجه کرد و تمام وقت بازي را صرف مديريت تکنيکي تيم، تمرين بازيکنان و انجام بازي‌ها صرف کرد. در اين مد مي‌توان مثل سبک اصلي بازي يک دوران طولاني از مديريت را تنها در يک تيم گذراند و انبوهي از افتخارات را براي يک تيم و در طي سال‌هاي نسبتا طولاني به دست آورد.

مد دوم Challenge Mode نام دارد که در آن بازه‌اي کوتاه براي مديريت يک تيم تعيين مي‌شود. در واقع اين مد از بازي مشابه زندگي بسياري از مربيان فعلي جهان است. يک سرمربي براي مدتي کوتاه که احتمالا يک فصل يا يک سال است به يک تيم مي‌رود و با همان امکانات موجود سعي مي‌کند حداکثر بازدهي را داشته باشد.

در اين مد از بازي با توجه به محدوديت زمان و امکانات کم‌تر مي‌توان به خريد بازيکن، مبادلات تيمي و يا مسائل حاشيه‌اي پرداخت و بايد تمام توان خود را صرف ارتقاء تکنيکي تيم کرد. در اين بخش از بازي شاهد يک به‌روز رساني کاملا کاربردي شده است. سرمربي به وسيله مربي‌هاي داخلي تيم که پرتعداد هم هستند، راهنمايي مي‌شود.

در واقع راهنمايي‌ها در بيشتر اوقات متضاد است و اقدامات کاملا متفاوتي را به سرمربي پيشنهاد مي‌کند. اين‌جاست که انتخاب مناسب بيشترين تاثير را بر راندمان تيمي مي‌گذارد.

مثل گذشته مي‌توان بازي‌ها را خيلي سريع پشت سر گذاشت و يا اين که به طور دقيق‌تر، کل بازي را مشاهده کرد.

در اين بخش، بازي به وسيله 3D Engine بازي شبيه‌سازي مي‌شود بي‌آن که بازي‌کننده در هدايت بازيکنان تيم نقشي داشته باشد. تغيير در آرايش تيمي، تعويض بازيکنان و يا ارائه راهنمايي‌هاي کلي تنها کاري است که از سرمربي تيم بر مي‌آيد. اگر هم خيلي به تيم مطمئين هستيد، بازي را شبيه‌سازي کرده و تنها نتيجه را بعد از گذشت چند ثانيه مشاهده خواهيد کرد.

3D Engine در نسخه جديد به مراتب پيشرفت کرده و حرکاتي طبيعي‌تر از بازيکنان تيم نمايش مي‌دهد. البته در مقايسه‌ با بازي‌هاي فوتبالي مانند FIFA و PES اين بخش حرف زيادي براي گفتن ندارد اما اصولا اين بازي فضاي متفاوتي دارد و نبايد با اين بازي‌ها مقايسه شود.

در مجموع منتقدان بازي مثل هميشه روي خوشي به اين بازي نشان داده‌اند و به طور ميانگين امتياز اين بازي 8.7 است.

اين بازي براي همه رده‌هاي سني مناسب اعلام شده است.

سیستم مورد نیاز برای "فوتبال منجر ۲۰۱۳"

Windows System Requirements

OS: Windows XP/Vista/W7/W8
Processor: XP: 1.6GHz or Faster. Vista/W7/W8: 2.2GHz or Faster
Memory: 1GB RAM
Graphics: 128MB
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 2GB
Supported Chipsets – Nvidia FX 5900 Ultra or greater; ATI Radeon 9800 or greater; Intel 82915G/82910GL or greater.
A fully DirectX 9 compliant graphics card is required.
Earlier cards may only display 2D Match Viewer Mode and are not supported.
Earlier cards may require the DirectX 9.0 SDK is installed to run the game.
Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.

Mac System Requirements

OS: 10.6.8/10.7.x/10.8.x or higher
Processor: Intel Processor 1.6 GHz
Memory: 1GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 7300 GT or greater. ATI Radeon X1600 or greater.
Hard Drive: 2GB

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) اگر بازی را از اینترنت به صورت پارتی دانلود کرده اید، در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.