سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالای 95 درصد بیماران سرطانی در مراحل درمانی به سر می برند

بیماری سرطانی روز به روز در حال افزایش بوده و به همان میزان روند درمانی نیز درحال افزایش است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در افتتاحیه انستیو کانسر،دکتر کاظمیان رئیس انستیو کانسر گفت:  این انیسیتو از سال 1325 بنیان گذاشته شده در 1334  اولین بخش رادیوتراپی در بیمارستان ایجاد شده اگر از سال 82 روند میزان بروز سرطان و هم میزان تشخیص آن روز به روز در حال افزایش  است.

 وی افزود: ساختمان وخدماتي که  تا كنون در اختیار بیماران بود، بدلیل  قدیمی بودن جوابگوی نیاز بیماران نبود ولی با ایجاد این خدمات که در  بخش جدید بیمارستان امام خمینی(ره) صورت گرفت باعث شد، بیماران سرطانی را تحت الشعاع قرار دهد و  بيماران در وضعیت مطلوب به سر ببرند.
در سال 72 که رئیس جمهور وقت طرح هایی برای بهبود بیماران داده بود بنا به دلایلی متوقف شد و زمینی که قبلا برای ساخت ساز دراختیار دانشگاه تهران داده شد از اختیارشان خارج شد.

 وی اذعان داشت:  در سال 90 پروژه ساخت ساختمان 540  تختخوابی تحت عنوان مصوبه هیئت وزیران داده شد در سال 95 طرح ساختمان سازی ساختمان 540 تختخوابی به اتمام رسید.

وی خاطر نشان کرد:  توسعه بخش رادیولوژی که به همت اساتید راه اندازی شد در ابتدا با دستگاه  کبالت بود که الان در پی خریداری شتاب دهنده هستیم در مرداد 88 شتاب دهنده ماریان ایجاد مود بهره برداری قرار گرفت 9900 نفر بیمار تشخیص درمانی شوند وا ز لحاظ درمانی بالای 95 درصد بیماران در مراحل درمانی هستند./ع2
برچسب ها: سرطان ، بیمار ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.