سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت مرسي از ملت فلسطين در برابر حملات رژيم صهيونيستي

شبکه تلويزيوني الجزيره در خبر فوري گزارش داد: رئيس جمهور مصر بر حمايت از ملت فلسطين در برابر حملات به نوار غزه تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيره، "محمد مرسي" گفت: اسرائيلي ها بايد درک کنند که تجاوز به غزه قابل قبول نيست و باعث بي ثباتي مي شود.

محمد مرسي اين سخنان را پس از فراخواندن سفير مصر از اسرائيل در اعتراض به حمله اسرائيل به نوار غزه بيان کرد.

محمد مرسي رئيس جمهور مصر پنجشنبه در نشستي با شماري از وزيران و مسئولان اين کشور پيامدهاي تجاوز رژيم صهيونيستي را به نوار غزه بررسي کرد.

خبرگزاري الشرق الاوسط مصر اعلام کرد در اين نشست در باره مهمترين تحولات داخلي و منطقه اي و در راس آن پيامدهاي تجاوز اسرائيل به نوار غزه که بر اثر آن شماري فلسطيني شهيد و زخمي شدند، گفتگو شد .

در اين نشست "هشام قنديل" نخست وزير ، "عبدالفتاح السيسي" وزير دفاع ، "محمد جمال الدين" وزير کشور و "بکينام الشرقاوي" معاون رئيس جمهور در امور سياسي ، "عصام الحداد" معاون رئيس جمهور در روابط خارجي و همکاري بين المللي مصر حضور داشتند.

"محمد مرسي" چهارشنبه شب در واکنش به حملات اسرائيل به نوار غزه، سفير مصر را از اسرائيل فراخواند و با احضار سفير اسرائيل در مصر مراتب اعتراض خود را به اين حمله به وي ابلاغ کرد.

مرسي همچنين برگزاري نشست فوق العاده شوراي امنيت سازمان ملل متحد در باره حمله به فلسطينيان بي گناه نوار غزه و نشست فوق العاده وزيران امور خارجه عرب را براي بررسي پيامدهاي اين تجاوز اسرائيل خواستار شد.         


برچسب ها: مرسی ، مصر ، غزه ، فلسطین ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.