سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای سفید قوهای سپید

شاید هیچ کس فکر نمی کرد مشکلات مالی تا به این حد در موفقیت یک تیم تاثیرگذار باشد که ملوانی ها با حل مشکلات مالی شان تا به این جای جدول پیش آمده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملوان بندرانزلی که سابقه فوتبالی بالایی هم دارد مدت ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد. عدم نتیجه گیری این تیم پر ریشه هواداران متعصب انزلی را نیز نگران کرده بود تا اینکه ملوانی ها با آمدن هدایتی و حل مشکلات مالی شان روند رو به رشدی را در پیش گرفتند تا اینکه خود را به جایگاه دوم جدول هم رساندند.

ملوان با جوانان پر شور و با انگیزه اش با حمایت هواداران با کادر فنی خود خوب نتیجه گرفته بود تا اینکه سر مربی تیم عوض شد و محمد احمدزاده به این تیم پیوست.

اگر چه بسیاری از کارشناسان معتقد بودند در شرایط خوب نباید کادر فنی یک تیم را تغییر داد ولی همین عملکرد محمد احمدزاده هم در ملوان خوب بوده است.

احمدزاده در 4 بازی متوالی، 4 پیروزی متوالی هم داشته است نتیجه ای که این تیم را تا رتبه دوم جدول بالا کشیده است.

ملوان به لطف گلزنی های مهرداد اولادی، به لطف آقای گلی جلال رافخایی، به لطف پنالتی ها، به لطف تلاش مهره هایش به لطف کادر فنی هماهنگش و به لطف هوادارانش امروز در روزهای اوج خود به سر می برد.

این افتخار ملوان است که آقای گل لیگ را تا پایان هفته چهاردهم در خود جای داده است. این افتخار ملوان است که با تیم های میلیاردی با سابقه قهرمانی در سال های متوالی گذاشته در رقابت است.

همین آمار 12 امتیاز در 4 مسابقه امتیازی است که خیلی از تیم ها در طی هفته های متوالی مسابقات به دست نیاورده اند.

ملوان نشان داده است که می تواند در حد و اندازه های یک قهرمان ظاهر شود که می تواند دو قطبه بودن فوتبال را بر هم بزند.

فوتبال شمال کشور بارها ثابت کرده است که از قدرت های فوتبال کشور است که می تواند نمایندگان شایسته ای را به سطح باشگاهی ما معرفی کند./آق

برچسب ها: ملوان ، پیروزی ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.