سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود و خروج جمعیت از مولفه های تامین اجتماعی است

عضو کار گروه رفاه اجتماعی موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: ورود و خروج جمعیت و منابع و مصارف از جمله مولفه های اصلی موثر به سازمان تامین اجتماعی است.

 
مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ورود و خروج جمعیت و منابع و مصارف از مولفه های اصلی و موثر بر سازمان تامین اجتماعی است که هر کدام از این مولفه ها تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارند.
وی در ادامه به عوامل تاثیرگذار بر این مولفه ها اشاره و تصریح کرد: از جمله عوامل اثرگذار ورود به جمعیت شامل رشد اشتغال در بخش رسمی، پوشش بیمه ای گروه های جدید و شناسایی دقیق جامعه مشمول بیمه اجباری و حداقل سن ورود به پوشش بیمه ای است. 
مظفری در خصوص عوامل موثر بر خروج جمعیت نیز گفت: خروج جمعیت شامل شرایط بازنشستگی، بازنشستگی های پیش از موعد، مشوق های بازنشستگی دیرتر از موعد، نرخ مدت و از کار افتادگی در جامعه بیمه شدگان، شرایط سنی عائله تحت تکفل فوت شدگان و بیکاری های متصل به بازنشستگی است. 
عضو کارگروه رفاه اجتماعی موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: مبنا فرمول محاسبه شده و رشد سالانه مستمری هاو افزایش حمایتی و افزایش مقطعی نیز به عنوان مهمترین عوامل موثر به مصارف تامین اجتماعی است./ف
برچسب ها: ورود ، جمعیت ، تامین ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.