سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور وزیر بهداشت

در بیست و پنجمین روز از دومین ماه سال تحصیلی 92-91 همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛دکتر مرضیه وحید دستجردی در ادامه سفر به کاشان پس از افتتاح بیمارستان اعصاب و روان کارگر نژاد و ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کاشان و تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم اکنون در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور یافته است.
 
براساس این گزارش، در این مراسم جمعی از دانش آموختگان، پیشکسوتان و مدیران اسبق این دانشگاه حضور دارند و رونمایی از تمبر اختصاصی یادبود ربع قرن فعالیت دانشگاه و تقدیر از 25 پیشکسوت سلامت دانشگاه از جمله برنامه های این همایش است.
 
توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمایشگاه دائمی "25 سال حیات در 25 نگاه" در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گشایش یافت
 
براساس این گزارش، در این نمایشگاه تصاویر قدیمی و یادگاری دانشگاه و ماکتی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به نمایش درآمده است.
 
دکتر مرضیه وحید دستجردی دیدار با خانواده معظم شهدا در آران و بیدگل و خیرین سلامت منطقه کاشان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت به این شهرستان است.
 
شایان ذکر است دکتر وحید دستجردی در این سفر، کلنگ زنی بیمارستان 280 تختخوابی کاشان، بهره برداری از پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی و مسکن متخصصین بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل را نیز در دستور کار دارد./ع
برچسب ها: وزیر ، دستجردی ، پردیس ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.