سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی:

تقویت ولایتمداری در تشکل های اسلامی و سیاسی ضروری است

مدیرکل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی بهترین و مهم ترین تحولی که در سال جاری در حال اجراست افزایش ارتقاء کمی و کیفی 420 تشکل اسلامی و سیاسی این دانشگاه در 31 استان کشور است.

مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: برگزاری نخستین اجلاس جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس نیز با همین منظور و با هدف ایجاد وحدت ملی در سایه ولایت در حال برگزاری می باشد.

وی با اشاره به 270 تشکل دانشجویی و 150 تشکل اساتید و 300 هیأت مذهبی این سازمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 هزار نفر دانشجو در قالب اعضای تشکل های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های فرهنگی، مذهبی و سیاسی را در سطح دانشکاه های سراسر کشور برنامه ریزی و اجرا می کنند.

وی با اشاره به انتخاب پیش روی کشور اظهار داشت: وظیفه ی اعضاء و دبیران تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حساس و تعیین کننده است بنابراین طبق برنامه ریزی های اصولی که انجام شد، مقرر گردیده فضای دانشگاه آزاد محلی برای گروکشی های سیاسی قرار نگیرد بلکه عملکرد تشکل ها به گونه ای باشد که اهمیت و ضرورت انتخابات را در قدم اول به دانشجویان و در مرحله ی بعدی به مردم جامعه انتقال دهد.

وی توجه عمیق جوانان دانشجو را به فرمایشات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آن را اصل مسلم ولایتمداری عنوان کرد و گفت: اکنون که در آستانه محرم و صفر نیز قرار داریم، به همین منظور کارگاه های آسیب شناسی عزاداری سیدالشهداء در این اجلاس دانشجویی برگزار می گردد تا با زدودن انحرافات مذهبی جلوی انحرافات سیاسی در تشکل ها گرفته شود.

گفتنی است: در این اجلاس سه روزه که از 26 آبان ماه در اردوگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می شود هزار نفر از دبیران تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد سراسر کشور در قالب کارگاه های آموزشی نقاط ضعف تشکل ها را برطرف می سازد. /س  

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.