سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کسب مقام نخست کشوری استانداري آذربايجان شرقي

استانداری آذربایجان شرقی از سوی شورای اقامه نماز وزارت کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین استانداری‌های سراسر کشور حایز رتبه برتر شناخته شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،قشقايي دبير شوراي اقامه نماز وزارت كشور با ارسال لوح تقدیر از عملکرد استانداری آذربایجان شرقی طبق شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرده است.

در این لوح که خطاب به احمد عليرضابيگي استاندار آذربايجان شرقي نگاشته شده، آمده است: شوراي اقامه نماز وزارت كشور طبق سنوات قبل عملكرد استانداري‌هاي سراسر كشور را در سال 1390 در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز طبق شاخص‌هاي نظام جامع برنامه‌ريزي، نظارت و ارزيابي ابلاغي از سوي ستاد اقامه نماز كشور با هدف عملياتي نمودن بخشنامه‌هاي مقام عالي وزارت و معاون برنامه‌ريزي، توسعه منابع و امور اقتصادي و همچنين برنامه‌هاي ابلاغي سال مورد ارزيابي قرار داده است كه استانداري آذربايجان شرقي با كسب امتياز حداكثر به عنوان استانداري نمونه وبرتر شايسته تقدير شناخته شد.

دبیر شورای اقامه نماز وزارت کشور در بخش دیگری از این لوح تقدیر خطاب به استاندار آذربايجان شرقي عنوان کرده است: بي‌شك رهنمودها و مساعدت‌هاي جنابعالي در راس آن مجموعه چنين جايگاهي را خلق نموده كه لازم است از جنابعالي به منظور اتخاذ تدابير حكيمانه و اين مساعدت‌ها تشكر نمايم.

حضور مسئولان در نماز جماعت همواره مورد تاکید است.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این خصوص با اشاره به تاثیر نماز در سعادت و رستگاری انسان‌ها، خاطرنشان کرد: جاری شدن این فریضه و فراهم کردن امکانات لازم برای برپایی نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی جزو وظایف حاکمیت است و ما بنا داریم از همه امکانات در این راستا استفاده کنیم.

احمد علیرضابیگی با بیان این که اقامه نماز نه تنها از جنبه فردی بلکه در توسعه رستگاری و سعادت در سطح اجتماع نیز باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مکان برگزاری نماز باید بهترین مکان در دستگاه‌های اداری باشد و حضور مسئولان در نماز جماعت به عنوان یک امر پسندیده همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به وظایف مدیران دستگاه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار داشت: هر جلسه‌ای در ادارات یا باید به نماز ختم شده و یا بعد از نماز شروع شود و این موضوع پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک موضوع نهادینه شده در سیستم اداری ماست.

علیرضابیگی ابراز امیدواری کرد مدیران اجرایی استان بیشتر از گذشته در امر توسعه و ترویج اقامه نماز جماعت در ادارات اهتمام داشته باشند./س

برچسب ها: کسب ، کشوری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.