سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب عرضه شد:

ارائه تکنولوژی جدید تبلیغاتی در مراسم عاشورایی

با توجه به پیشرفت فناوری و ارتباطات رفته رفته روش‌های قدیمی اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی کمرنگ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  :این مورد حتی در تجهیزات تبلیغاتی مراسم عزاداری عاشورایی نیز جای خود را باز کرده و در دهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب به چشم می‌خورد.

عباداله رمضانی گفت: از جمله امکاناتی که در این نمایشگاه ارائه شده هماهنگی و دعوت از تعداد محدودی شرکت و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی است که در زمینه تجهیزات تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند. هر چند تعداد این غرفه‌ها کم هستند اما از نظر کیفیت و عرضه خدمات در حالت مطلوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در زمینه عرضه خدمات ارسال پیامک انبوه و پنل‌های ارسال مدیریتی نیز با ارائه پنل و بسته‌های طبقه‌بندی شده، موسسات فرهنگی را در جهت ارتباطات و تبلیغات موثر یاری می‌دهد.

با این محصول، مکان‌هایی همچون مساجد می‌توانند به تبلیغات فرهنگی مداوم دست پیدا کنند. برای مثال اپراتور مسجد در هر زمانی قادر به ارسال پیامک‌هایی با مضامین پندآموز برای اهالی محل است. همچنین از دیگر مزایا و نمونه‌های کاری این پنل‌ها، اعلام همزمان همگانی برای شرکت در عزاداری‌ها و یا جشن‌ها است.

با این سیستم فقط به تبلیغات عمومی اکتفا نمی‌شود و اخبار و دعوت‌ها در سطح گسترده‌تری اطلاع رسانی می‌شود. این پنل‌ها نسبت به نیاز مصرف‌کنندگان برنامه ریزی می‌شوند و قیمت آنها بین 25 تا 125 هزار تومان متغیر است.

از اقدامات جالب توجه‌ای که عکاس هنرمندی آن را راه‌اندازی کرده عکاسی با لباس‌های تعزیه است. دوستداران و  عاشقان امام حسین (ع) می‌توانند عکس‌های خود را در همان لحظه انداخته و در قبال مبالغ کمی دریافت کنند.

از دیگر تجهیزات تبلیغاتی حاضر در این نمایشگاه فرهنگی، ارائه پرچم‌های منقوش به اذکار و ادعیه مذهبی در جهت ترویج پیام‌های اخلاقی و فرهنگی است.

لازم به ذکر است در یکی از غرفه‌ها امکان سفارش لباس‌های عزاداری و چاپ نام هیئت‌ها وجود دارد. همچنین برای تبلیغات فرهنگی می‌توان کلمات و یا جمله‌های کوتاهی را بر روی البسه طراحی کرد.

در انتهای می‌توان به کارهای جدیدی که جنبه تزئینی و تبلیغات بصری دارد اشاره کرد. این کالاها چراغ‌های تزئینی هنری متبرک به اسماء ائمه معصومین است. همچنین خوشبو کننده‌هایی که به تصاویر عاشورایی مزین شده می‌توانند یادبودهای مناسبی از این نمایشگاه باشند./ف

برچسب ها: عطر ، سیب ، پیامک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.