سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

احیای امر به معروف و نهی از منكر بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منكر بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان این مطلب گفت: احیای این فریضه دینی مانع بزرگی در جلوگیری از ترویج و اشاعه فساد مورد نظر دشمنان اسلام محسوب می شود. 
 
حجت الاسلام خاتمی افزود: مهمترین هدفی كه امام حسین(ع) برای احیای آن قیام كرد، امر به معروف و نهی از منكر بود و امروز این امر باید در راس برنامه ها و الویت های كاری مسولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد مقابله با فرهنگی ناب و غنی اسلام را دارند تا به این طریق با منحرف سازی جوانان، بتوانند به راحتی به اهداف شوم خود در جوامع اسلامی به ویژه در ایران دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امر به معروف و نهی از منكر را یكی از بزرگترین درس های عاشورا دانست و یكی از اهداف دشمنان برای نابودی این فرهنگ و شهادت طلبی را منسوخ كردن همین فریضه الهی برشمرد.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تبیین اهمیت و جایگاه این فریضه الهی در جامعه برای تمامی اقشار مردم تاكید كرد و خاطر نشان کرد :در صورتی كه این اصل بر تمام برنامه های نظام اسلامی نظارت داشته باشد، بسیاری از مشكلات و مسائل اخلاقی، اقتصادی و سیاسی مرتفع خواهد شد./س



برچسب ها: احیا ، معروف ، منکر ، تهاجم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.