سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نازآفرين كاظمي:

كوتاهي نقش برايم مهم نبود / خوشحالم كه پيري خودم را مي بينم

خوشحالم كه پيري خودم را با توجه به كوتاهي نقشم در مجموعه "راستش را بگو" مي بينم.

نازآفرين كاظمي، بازيگر مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در اين مجموعه نقش مادر "هانيه" و همسر شهيدي را كه باردار است ايفا مي كنم.
وي افزود: همسر شهيد من در وصيت نامه خود ذكر كرده كه اگر فرزندم پسر باشد نام او را "هاني" ودر صورت دختر بودن نام اورا "هانيه" بگذارم.
كاظمي اظهار داشت: مجموعه "راستش را بگو" در مدت 4سال تصوير برداري شد ومن از همه عوامل به خصوص از كارگردان اين مجموعه نهايت رضايت را دارم.
وي ادامه داد: كوتاه بودن اين نقش براي من مهم نبود؛ به اين دليل كه در مجموعه "راستش را بگو" پيري و جواني خود را تجربه مي كنم.
اين بازيگر با اشاره به زحتمهاي "محمد رضا آهنج" كارگردان "راستش را بگو" تصريح كرد: "محمدرضا آهنج" كارگردان "راستش را بگو" سعي كرده به خوبي چند دهه متفاوت و اتفاقات آن را به تصوير كشد.
كاظمي با اشاره به چگونگي حضورش در اين مجموعه گفت: من در مجموعه هاي عمليات 125، ستاره هاي سربي و عمليات پايتخت با "محمدرضا آهنج" همكاري داشته ام و خوشحالم كه دوباره با ايشان در پروژه اي به ايفاي نقش پرداختم.
وي در خصوص گره هاي مجموعه "راستش را بگو" ابراز داشت: مخاطبان عادت كرده اند كه شاهد سريالهايي با يك مضمون باشند اما محتواي "راستش را بگو" متفاوت از ديگر سريالها است.
كاظمي خاطر نشان كرد: معتقدم مجموعه "راستش را بگو" جز يكي از ماندگارترين آثار تلويزيوني خواهد شد و ديدن آن را به همه مخاطبان پيشنهاد مي كنم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.