سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنيه تجاوزهاي اسرائيل به نوار غزه را محکوم کرد

هنيه هنگام عيادت از مجروحان ،تجاوزهاي اسرائيل به نوار غزه را محکوم کرد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اسماعيل هنيه نخست وزير فلسطيني هنگام عيادت از مجروحان بمبارانهاي هوايي رژيم صهيونيستي در بيمارستان الشفاء ، تجاوزهاي اسرائيل را به نوار غزه و مردم فلسطين محکوم کرد.

 وي تصريح کرد: دولت حماس از چند طريق براي مقابله با تجاوزهاي رژيم صهيونيستي اقدام کرده است. وي خاطرنشان کرد : براي مقابله با اين حملات گستاخانه صهيونيستي چند روش را پيگيري کرديم اولين روش مقاومت و ايستادگي در مقابل اين حملات است  و البته مقاومت ملت فلسطين  بطور شجاعانه از حق مردم فلسطين دفاع خواهد و پاسخ اين تجاوزات را خواهد داد .

هنيه در مورد اقدام بعدي جلوگيري از افزايش حملات هوايي اسرائيل به نوار غزه گفت : پيگيري روشهاي سياسي و ديپلماتيک با کشورهاي عربي و سازمانهاي منطقه اي و بين المللي اقدام بعدي ماست که با نامه نگاري با سازمان ملل و شوراي امنيت و اتحاديه عرب و سازمان همکاري اسلامي از آنها خواستيم در مقابل اين تجاوزهاي اسرائيل بايستند.

وي همچنين اظهار داشت تهديدهاي اسرائيل نه ملت فلسطين و نه مسئولان فلسطيني را نمي هراساند. ما اينجا جان بر کف ايستاده ايم تا از اين ملت دفاع کنيم زيرا خونهاي ما رنگينتر از خون کودکان و زنان و افراد مسن نيست که بدون هيچ دليلي کشته مي شوند.

برچسب ها: هنیه ، غزه ، اسرائیل ، محکوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.