سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

نشست نمايندگان مجلس با احمدي‌نژاد، تحويل لايحه بودجه 92 ، ديداري به نام هاشمي به كام خاتمي، پرتاب موفقيت‌آميز موشک شلمچه از طريق سامانه موشکي مرصاد و ارتباط حادثه فوت وبلاگ‌نويس با قوه قضائيه از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (چهارشنبه) به اين شرح است:


دولت خيالي غرب در سوريه، فاقد مشروعيت است
نائب‌رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس، اقدام دولت‌هاي غربي و اتحاديه عرب در به رسميت‌شناختن دولت انتقالي در سوريه را مغاير با حقوق و مقررات بين‌المللي دانست و گفت: دولت خيالي غرب در سوريه، فاقد هرگونه مشروعيت و اصالت است.



نشست نمايندگان مجلس با احمدي‌نژاد درباره طرح سوال برگزار مي‌شود
عضو هئيت‌ رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس، از نشست نمايندگان مجلس با احمدي‌نژاد در روز 28 آبان‌ در نهاد رياست جمهوري خبر داد.



مرگ ستار بهشتي نباید به پای نظام نوشته شود
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آن‌چه «انفعال دستگاه قضایی در قبال مرگ ستار بهشتی» خواند، انتقاد کرد و گفت: این اقدام نباید باعث زیر سئوال رفتن شخصیت حقوقی پلیس شده و پای نظام نوشته شود.



ماموريت ويژه یکی از قضات و عضو کمیسیون امنیت ملی براي رسيدگي به پرونده ستار بهشتي/ قوه قضائیه در صورت احراز تخلف با متخلفان برخورد جدی داشته باشند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش مقدماتی این کمیسیون را در زمینه‌ علت مرگ ستار بهشتی قرائت کرد و گفت: کمیسیون تصمیم گرفت یکی از قضات با تجربه دارای درجه ممتاز قضایی و عضو کمیسیون امنیت ملی را در چارچوب وظیفه‌ی نظارتی مامور کند تا حصول نتیجه‌ی نهایی موضوع را شخصا پیگیری نماید.




لايحه بودجه 92 به موقع تحويل خواهد شد/ دوستان جو‌سازي نکنند
معاون امور پارلماني رئيس‌جمهور گفت: دولت در بحث تدوين بودجه 92 تمام تلاش خود را در فرآيندهاي مختلف به کار گرفته تا در زمان مقرر اين بودجه را به مجلس ارائه کند.



نمايندگان ملت ايران به شايستگي عمل نكنند، ملت آلودگي‌ را از دامن خود پاک مي‌كند
رئيس جمهور گفت: اگر كسي در منصب نمايندگي ملت ايران در تراز شايستگي مردم ايران عمل نكند اين ملت مانند يك رودخانه عظيم و زلال است كه همه آلودگي‌ها، بداخلاقي‌ها و خودخواهي‌ها را از دامن خود پالايش كرده و بيرون مي‌كنند.



هر اصلاح‌طلبي كه خاتمي را قبول نداشته باشد، اصلاح‌طلب نيست
عضو حزب مردم سالاري مدعي شد كه هر اصلاح‌طلبي كه ليدر بودن خاتمي را قبول نداشته باشد، اصلاح‌طلب نيست و بايد در اصلاح‌طلب بودن وي شك كرد.



ديداري به نام هاشمي، به كام خاتمي
یک فعال مطبوعاتی نزدیک به مسیح علی‌نژاد که در تهران ارتباطات گسترده‌ای با جریان اصلاح طلب دارد گفت: برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران درصدد جمع کردن تمامی اعضای اصلاح طلب شوراهای سراسر کشور هستند تا دیداری برگزار کنند.



قبل از تدوين سياست‌هاي کلي انتخابات هيچ کدام از اظهار‌نظرها مبناي قانوني ندارد
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: هر نوع اظهارنظر در خصوص اصلاح قانون انتخابات تا قبل از تصويب سياست‌هاي کلي يک اظهار‌نظر شخصي و گروهي است و نمي‌تواند مبناي قانوني داشته باشد.



عده‌اي مغرضانه موفقيت‌هاي دانشگاه آزاد را کتمان مي‌‌کنند
رئيس دانشگاه آزاد گفت: عده‌اي اصرار دارند موفقیت‌هاي دانشگاه آزاد را کتمان کنند، لذا از تیتر وعده‌های محقق نشده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می‌کنند.



فرهاد دانشجو با لباس خادمان امام رضا(ع) در جمع دانشجويان حاضر شد
فرهاد دانشجو با لباس خادمان حرم امام رضا(ع) در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد حاضر شد و به ايراد سخنراني پرداخت.



پرتاب موفقيت‌آميز موشک شلمچه از طريق سامانه موشکي مرصاد
در ادامه رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4، موشک شلمچه با موفقيت پهپاد گروه نارنجي(دشمن فرضي) را منهدم کرد.



مخالفان سوریه شکست خوردند/ پيام رزمايش آسمان ولايت 4
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنچه در کشورهای حامي مخالفان سوريه صورت می‌پذیرد، ادامه ارتعاشات شوک بزرگی است که در اثر شکست بر آنها وارد شده است.



پرتاب موفقيت‌آميز موشک اس 200/ نابودي يک پهپاد جت
لحظاتي پيش سامانه موشکي اس 200 با انهدام يک پهپاد جت، مأموريت خود را با موفقيت انجام داد.



حادثه فوت وبلاگ نويس ربطي به قوه قضائيه ندارد / متهم در اختيار ناجا بوده است
رئيس قوه قضاييه از صدور سريع دستور رسيدگي دقيق و همه‌جانبه به حادثه فوت «يک وبلاگ‌نويس» خبر داد و گفت:‌ تعجب از اين است که برخي بدون توجه به عزم قوه قضاييه در رسيدگي دقيق به اين حادثه ناگوار، از سکوت قوه قضاييه سخن مي‌گويند در حالي که کار ما رسيدگي عادلانه و دقيق و نه سخن‌پراکني و تبليغ است.



نبايد هنگام بحث درباره آزادی از محدوديت‌ها ترسيد/ در مقوله آزادی بايد به سمت منظومه‌سازی حركت كنيم

رهبر انقلاب با اشاره به منابع فراوانی كه درباره آزادی در منابع اسلام وجود دارد، اظهار داشتند: با وجود اين منابع، ‌امروز خلأهای فراوانی در باب آزادی داريم كه بايد با تفكر و انديشه‌ورزی و پاسخ دادن به همه مسائل و سؤالات مطرح در مقوله آزادی، به سمت منظومه‌سازی حركت كنيم.



فقط آقاي خاتمي بخواند و پاسخ دهد / اين پيام متعلق به كيست؟
يكي از كاربران باشگاه خبرنگاران با ارسال نامه‌اي كه محوريت آن پيام محمد خاتمي به بهاره هدايت از عناصر فتنه 88 است، به بازخواني پيام اين فرد پرداخته است. اين نامه حاوي نكاتي است كه هوشمندي اين كاربر را نشان مي‌دهد.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.