سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رتبه اول پليس فتاي استان اصفهان در كشور

رييس پلس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كسب رتبه اول اين پليس در بين پليس فتاي استان هاي كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ" ستار خسروي با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه پلیس فتای استان اصفهان از زمان راه انداری در استان به يكي از مجهزترين و تخصصي ترين پليس فتاي كشور تبديل شده است .

وي افزود: هم اكنون پليس فتاي اصفهان با داشتن نيروهاي متخصص و كارآمد و آزمايشگاه ادله ديجيتال توانسته در زمينه كشف جرايم فضاي سايبر بسيار موفق عمل كند .

اين مقام مسئول عنوان داشت: در طول دوسال گذشته473 فقره جرم اينترنتي در استان به وقوع پيوسته كه 7/74 درصد آن كشف و مجرمان آن دستگير شدند كه در نوع خود يك ركورد محسوب مي شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه بيشترين پرونده جرايم اينترنتي استان جرم برداشت غير قانوني از حساب و كلاهبرداري اينترنتي است گفت: مجموع پرونده هايي كه در اين زمينه كشف شده اند 22 ميليارد تومان ارزش خسارتي مجرمان اينترنتي به مالباختگان بوده كه با تلاش كارآگاهان و متخصصان اين پليس كشف و برخورد هاي لازم صورت گرفته و بخشي از اموال مسروقه نيز به صاحبانشان بازگردانده شده است.

سرهنگ خسروي از كسب رتبه اول پليس فتا استان اصفهان در بين پليس فتاي استان هاي كشور در سال 90 خبر داد و گفت: براساس ارزيابي هاي صورت گرفته توسط معاونت هاي پليس فتا ناجا، اين پليس طي شش ماهه اول سال جاري نيز براي دومين سال متوالي رتبه اول را به دست آورده است كه اين موفقيت نشان از توانايي بالاي علمي متخصصان پليس استان دارد./س

برچسب ها: اصفهان ، رتبه ، اول ، پلیس ، فتای ، استان ، درکشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.