سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون برنامه و بودجه:

بودجه سال آينده عملياتي تدوين شود

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: در صورتي که بودجه سال آينده عملياتي تدوين شود در بحث اقتصاد مقاومتي تاثير مثبتي خواهد داشت.

محمد رضا تابش نماينده مردم يزد و اردکان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لايحه بودجه سال آينده گفت: در صورتي که بودجه سال آينده به شکل سال جاري تدوين شود قطعا قدرت مانور زيادي در اين رابطه نخواهيم داشت.

وي در ادامه با اشاره به اقدامات مجلس در جهت ملزم کردن دولت براي تقديم به موقع لايحه بودجه ادامه داد: کميسيون برنامه و بودجه طي دو نشست با معاونت راهبردي رياست جمهوري، درخواست خود را مبني بر تقديم به موقع لايحه بودجه سال آينده مطرح کرده است.

عضو کميسيون برنامه و بودجه تصريح کرد: بحث بودجه عملياتي که چند سالي از مطرح شدن آن مي‌گذرد تاکنون به مرحله اجرا نرسيده است در حالي که اگر بودجه سال آينده بصورت عملياتي تدوين شود اثري مطلوب بر اجراي اقتصاد مقاومتي خواهد داشت.

نماينده مجلس نهم در پايان با اشاره به فوايد تقديم به موقع لايحه بودجه سال آينده اظهار داشت: اگر دولت بودجه سال آينده را در موعد مقرر تقديم مجلس کند قطعا زمان بيشتري براي تحليل و بررسي آن در راستاي بهبود اوضاع اقتصادي خواهيم داشت .

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.