سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

آمادگی55 اکيپ راهداری برای رويارويی با فصل سرما

55 اکيپ راهداری برای رويارويی با فصل سرما آماده شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدير راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با آغاز فصل سرما و بارندگی مديريت راهداری اين اداره کل با استقرار در 27 راهدارخانه که در گردنه‌ها و نقاط سردسير واقع شده است، به استقبال زمستان می‌رود.

وثوقی افزود: امکانات، تجهيزات و پرسنل خدمات رسان با 415 نفر راهدار و 196 دستگاه ماشين آلات سنگين، نيمه سنگين و سبک در قالب 55 اکيپ راهداری ارائه خدمات خواهند کرد.

وی با اشاره به شرايط خاص آب و هوايی استان بر ضرورت آمادگی بيشتر و پيش‌بينی تمهيدات لازم برای مقابله با کولاک های شديد و يخبندان اظهار کرد: آمادگی‌های قبل از شروع نزولات جوی، هنگام بارش و نيز پس از آن لازم است تا جاده‌ها همواره ايمن باشند ورانندگان و مردم به راحتی سفر کنند.

این مقام مسئول بااشاره به اهميت راهداری زمستانی، تصریح کرد: درحوزه استحفاظی استان زنجان 26 گردنه مهم به طول 250 کيلومتر وجود دارد و درجلسات متعددی که با حضور کارشناسان راهداری و رؤ سای ادارات تابعه برگزار می‌کنيم نقاط ضعف و قوت راهداری زمستانی را برای مقابله با بحران ها در فصل سرما ويخبندان، مورد بررسی قرار می‌دهيم.

وثوقی بر ضرورت حفظ و نگهداری راه های موجود تاکیدوخاطرنشان کرد: برای نگهداری مطلوب راه‌های استان زنجان حدود 120 ميليارد تومان اعتبار مورد نياز است./س

برچسب ها: آمادگی ، راهداری ، فصل ، سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.