سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان گايتنر: آمريکا در آستانه بحران مالی قرار دارد

تیموتی گایتنر گفت: عدم اطمینان در بازارهای مالی در حال افزایش است و آمریکا در آستانه بحران مالی قرار گرفته و زمان برای حل این بحران بسیار محدود است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويتزز، "تیموتی گایتنر" وزير خزانه داري آمريکا افزود : معافیت های مالیاتی برای تمام مردم آمریکا در پایان سال جاری میلادی منقضی خواهد شد و 100 میلیارد دلار نیز از بودجه داخلی و برنامه های نظامی آمریکا قرار است در ژانویه سال آتی میلادی و در صورت عدم توافق قانونگذاران کنگره پیرامون توافق جدید درباره کاهش سقف بدهی دولت،‌ کاسته شود.
علاوه بر این، دفتر بودجه غیرحزبی کنگره آمریکا نیز پیش بینی کرده است که ترکیب کاهش هزینه های خودکار دولتی و افزایش های مالیاتی می تواند باعث شود که در صورت عدم اقدام کنگره، اقتصاد آمریکادر نیمه اول سال 2013 با 1.3 کاهش رشد روبرو شود.
گایتنر گفت: شما شاهد آسیب عظیمی به ضریب اطمینان مصرف کننده، کاهش اعتماد تجاری و کاهش اعتماد جهانی به آمریکا بودید و دلیل آن نیز این بود که شما کسانی را در سمت های دولتی دارید که به کوتاهی در عمل به تعهدات ملی ما تهدید می کنند.
وزیر خزانه داری آمریکا بار دیگر مشکلات مالی داخلی کشور و بحران اقتصادی اتحادیه اروپا را بزرگ ترین تهدیدهای فعلی در برابر نظام اقتصادی آمریکا توصیف کرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.