سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما:

توزیع لوح فشرده ایمنی به ساکنین منطقه 4 پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: لوح فشرده ایمنی (پیشگیری از مرگ های خاموش ناشی از گاز مونوکسیدکربن) به منظور کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش به صورت خانه به خانه در سطح منطقه طی یک ماه گذشته توزیع شد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات اجرا شده در کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و به منظور کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش، لوح فشرده ایمنی به صورت خانه به خانه در ساختمان ها و اماکن مسکونی محله شمیران نو و میدان های میوه و تره بار محله خاک سفید توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 از نیازسنجی و انجام بازدیدهای میدانی از مساجد سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: تا قبل از آغاز محرم، ناایمنی ها از مساجد و تکایای سطح منطقه حذف خواهد شد.

در ادامه زمانی بیان کرد: در آستانه ماه محرم و آغاز مراسم سوگواری سالار شهیدان، کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه با هماهنگی شورای سیاست گذاری جامعه ایمن شهر تهران به منظور حفظ و ارتقا ایمنی و بهداشت مساجد و اماکن مذهبی و رفاه حال عزاداران حسینی اقدام به تهیه چک لیست بازدید و رفع مشکلات و نیازهای مساجد و حسینیه ها کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح که از 17 آبان ماه آغاز و 25 آبان به پایان می رسد، تمامی مساجد و حسینیه های منطقه از نظر نکات ایمنی بازدید می شوند و ارتقای سطح ایمنی و رفع مشکلات آنها در اولویت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در 9 بخش شامل ایمن سازی ساختمان مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، ارتقاء‌ایمنی سیستم گرمایشی، دودکش ها و سیستم برق مساجد و تکایا، ایمنی در آشپزخانه، بهداشت ظروف غذا، رفع آلودگی های صوتی، ایمنی دار بست ها و رعایت نکات بهداشتی در مساجد سطح منطقه اجرا خواهد شد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.