سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اجرای سیاست های كمیته داوران فدراسیون فوتبال توسط دپارتمان داوری

دپارتمان داوری با تمام توان در جهت اجرا و عملی كردن سیاست ها و برنامه های تدوین شده از سوی كمیته داوران فوتبال ، گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیر دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران درنشست هم اندیشی داوری فوتبال كه با حضور شماری از روسا كمیته داواران استانهای مختلف درزنجان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: كمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال هر كدام وظایف مشخصی را عهده دار هستند و وظیفه دپارتمان داوری كه با كمیته داوران فدراسیون كار می كند اجرای هرچه بهتر و مناسب تر برنامه های تدوین شده از سوی كمیته می باشد و در این راه نیز از هیچ كوشش و تلاشی فروگذار نیست .

سلیمانی افزود:كمیته داوران خواسته ها و پیشنهادت قانونی ومطابق با اساسنامه را پس از برنامه ریزی و تدوین سیاست ها جهت اجرا به دپارتمان اعلام خواهد كرد.

وی با بیان اینكه سیاست گذاری كلان به منظور ارتقا سطح داوری فوتبال از وظایف كمیته داوران می باشد ،ادامه داد: پس از تصویب و ارجاع سیاست ها و برنامه های تدوین شده از سوی هیات رییسه فدراسیون ، دپارتمان نسبت به اجرای آنها اقدام می كند تا داوری فوتبال در ایران بیش از پیش سر و سامان گیرد.

دبیر دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران درمورد وضعیت داوری فوتبال ایران نیز تصریح كرد: اشتباه در داوری حتی در بازیهای جام جهانی نیز صورت می گیرد چراكه در برخی مواقع داور قادر به تصمیم گری درست نمی شود.

سلیمانی با بیان اینكه اشتباهات در عرصه داوری ها هرچند عمدی و برنامه ریزی شده نیست ولی باید به حداقل برسد خاطر نشان کرد: امروز نتیجه گرایی گریبانگیر فوتبال ایران شده و باشگاهها نتیجه گرا شده اند اما برای اینكه شاهد برخی از حركت های ناپسند در ورزشگاه های فوتبال نباشیم نیاز به فرهنگ سازی بیشتری است./س

 


برچسب ها: اجرای ، سیاست ، کمیته ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.