سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری مجمع عمومی ماهانه «جاد» در دانشگاه باهنر کرمان

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامي دانشجويان از برگزاري دومین مجمع عمومی «جاد» در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور توکلي و باهنر خبر داد.

مصطفی صابری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان این که دومین مجمع عمومی جامعه اسلامی هر ماه در یکی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود اظهار داشت: طبق اساسنامه اتحادیه از هر دانشگاهی 2 نفر به عنوان نماینده در این مجمع حضور خواهند داشت و به بررسی و ارائه گزارش کار ماهیانه خود مي‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاحیه دومین مجمع عمومی جاد در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: افتتاحیه  با حضور استاندار، فرماندار و رئیس این واحد دانشگاهی برگزار و به مدت دو روز متوالی در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 8 صبح الي 17  ادامه خواهد داشت.

این فعال دانشجویی در تشریح برنامه‌های مجمع عمومی جامعه اسلامی گفت: در روز پنج شنبه 25 آبان ماه احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ساعت 10 الی 12 به بررسی مسائل روز اقتصادي کشور می‌پردازد و در ادامه انتخابات کمیسیون تشکیلات با حضور هیئت نظارت و هیئت رئیسه و همچنین دیدار با خانواده شهدای شهر کرمان انجام خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌های روز جمعه 26 آبان ماه از سوی جامعه اسلامی دانشجویان اشاره و خاطر نشان کرد: در روز جمعه از جمله مدعوین حاضر در دانشگاه باهنر کرمان محسن بیات استاد دانشگاه تربیت مدرس به بررسی و تحلیل جنگ نرم خواهد پرداخت و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان به ايراد سخنراني مي‌پردازد.

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: همایش دو روزه جامعه اسلامی دانشجويان روز جمعه 26 آبان ماه با حضور برخی از مقامات لشکری به کار خود پایان مي‌دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، جاد ، صابری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.