سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو سابق پارلمان انگليس متهم به کودک آزاري

يک عضو پارلمان انگليس اتهاماتي بر ضد يک عضو ليبرال دموکرات سابق پارلمان مبني بر سوء استفاده جنسي وي از پسران و ارعاب آنها مطرح کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، به نوشته شماره امروز روزنامه ديلي تلگراف در اينترنت: سيمون دانکزوک عضو پارلمان انگليس از حزب  کارگر طي يک نشست مجلس عوام  سِر کيريل اسميت عضو سابق ليبرال دموکرات پارلمان را به سوء استفاده جنسي از پسران و تحقير و مرعوب ساختن قربانيانش متهم کرد.
چنين ادعاهايي در دهه 1960 نيز توسط پليس لنکاشاير مورد تحقيق قرار گرفت اما هيچ اقدامي اتخاذ نشد. به گفته دانکزوک اکنون که بعضي قربانيان اقدامات اسميت در پي افشاء رسوايي مشابهي گام پيش نهاده و از ايذاء جنسي شان سخن گفته اند، وقت آن رسيده است که درباره آن وقايع مجددا تحقيق شود.
اسميت که  در سال دو هزار و ده فوت کرد در طول عمرش با  ادعاهايي در مورد کودک آزاري مواجه بود. وي هيچگاه ازدواج نکرد و گفته مي شود با تشکيل دولت ائتلافي در سال هزار و نهصد و هفتاد و چهار که ممکن بود  اسميت عهده دار سمت وزارت شود، وي در جريان تحقيقات درباره ادعاهاي مطرح شده مورد بازجويي قرار گفت اما ادعا شد شواهد کافي براي پيگرد حقوقي وي وجود نداشت.
نورمن برادر وي به طرح مجدد شکايت بر ضد وي اعتراض کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.