سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام قندهاري:

گسترش روحيه انقلابي در وزارت دفاع الزامي است

رئيس سازمان عقيدتي- سياسي وزارت دفاع گفت: ايجاد و گسترش روحيه انقلابي در وزارت دفاع به عنوان يکي از حوزه‌هاي مهم کشور الزامي است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدحسين قندهاري در گردهمايي جامعه روحانيون شاغل و سازمان عقيدتي و سياسي وزارت دفاع اظهار داشت: انتظار مي‌رود که علماي ما با اخلاص در مسير ارزش‌هاي انقلاب، امام(ره) و رهبري، در وزارت دفاع فعاليت‌هاي خود را پيگيري کنند.

وي با بيان اينکه يکي از رموز مهمي که از سوي روحانيون در مجموعه وزارت دفاع بايد به آن توجه شود تواضع است، افزود: روحانيون معظم بايد از گناه به دور باشند و در مسير عدالت، حرکت خود را مشخص کنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با اشاره به گزارشي که به مقام معظم رهبري ارائه کرده است، اظهار داشت: در اين گزارش درباره محورهايي چون رشد باورهاي ارزشي، ايجاد و گسترش روحيه انقلابي در اولويت قرار دادن باورهاي ديني و کاهش جرايم مد نظر قرار گرفته بود.

وي وزارت دفاع را به عنوان يکي از حوزه‌هاي مهم کشور برشمرد و با تأکيد بر ايجاد و گسترش روحيه انقلابي در اين نهاد افزود: به حمد خدا شاهد هستيم که سازمان عقيدتي- سياسي وزارت دفاع، در حوزه بنياد و تعاون زحمات بسياري را کشيده است و توانسته نشست‌هايي را نيز در اين راستا برگزار کند.

قندهاري تصريح کرد: هيئت بزرگان عاشورايي که قبلاً جايش در وزارت دفاع خالي بود، به حمد خدا امروز ايجاد شده است و نمايندگان صنايع مختلف در آن حضور دارند.

وي خاطرنشان کرد: انتقال تجربيات در حوزه عقيدتي- سياسي از سوي مسئولين اين حوزه الزامي است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: انقلابی ، وزارت ، دفاع ، قندهاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.