سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون امنيت ملي مطرح کرد

رزمايش آسمان ولايت تبلور قدرت و توان جمهوري اسلامي

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: رزمايش مدافعان آسمان ولايت تبلور قدرت و توان جمهوري اسلامي ايران در سطح منطقه و جهان است.

محمد اسماعيلي نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري رزمايش حاميان آسمان ولايت گفت: پيام اين رزمايش اين است که جمهوري اسلامي ايران با تمام قدرت و اقتدار توانايي دارد ضمن دفاع از مرزهاي هوايي و زميني خود با همکاري ساير کشورها براي امنيت منطقه نقش بارزي را ايفا کند.

وي در ادامه افزود: دشمنان نظام بايد در نظر داشته باشند، اگر کوچکترين تصميمي براي تجاوز به خاک کشور داشته باشند، جمهوري اسلامي با قدرتي که بخشي از آن را در اين رزمايش به نمايش گذاشته آنان را از تصميمات خود پشيمان خواهد کرد.

عضو کميسيون امنيت ملي تصريح کرد: جمهوري اسلامي همواره و در طول تاريخ نشان داده است که با بهره‌گيري از يگان‌هاي هوايي، دريايي و زميني و با همدلي و همراهي مردم و مسئولين در برابر سياست‌هاي خصمانه دشمنان ايستادگي داشته که نمونه بارز آن به 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد.

نماينده مجلس نهم در پايان اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان ما امروز به اين نتيجه و جمع بندي رسيده‌اند که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از توان بسيار بالايي برخوردار است و قادر بوده از مواضع خود در منطقه دفاع کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رزمایش ، قدرت ، توان ، نظام ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.