سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

همدان ؛ میزبان جشنواره زمستاني

معاون عمراني استاندار جشنواره زمستاني همدان را دريچه اي براي اشتغالزایی ، توليد ثروت و ايجاد رضايت مردمي دانست.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ معاون امورعمراني استاندار همدان در نشست هماهنگي جشنواره زمستاني استان، گفت: همدان داراي ظرفيت خوبي براي گردشگري زمستاني است که براي بهره برداري از اين ظرفيت، کارهاي خوبي تاکنون انجام شده و در جشنواره زمستاني امسال کارهاي بيشتر و بهتري انجام خواهد شد.
 وي با تاکيد بر ايجاد هماهنگي بين کميته ها و دستگاههاي اجرايي در برگزاري مناسب جشنواره ، ادامه داد: کميته پشتيباني،تدارکات و نمايشگاه با مسئوليت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي، کميته تبليغات استاني با مسئوليت شهرداري همدان، کميته مشارکتهاي مردمي ،آموزش و پرورش و دانشگاهها به مسئوليت آموزش و پرورش و کميته فرهنگي و ورزشي به مسئوليت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي براي برگزاري جشنواره فعال خواهند شد.
معاون عمراني استاندار با بيان اينکه فرودگاه همدان براي پرواز به لحاظ زير ساختي آماده است، اضافه کرد: هماهنگي ها براي قرار گرفتن فرودگاه همدان در ليست پروازها در حال انجام است و فرودگاه بايد براي پروازهاي احتمالي و ويژه در روزهاي برگزاري جشنواره آمادگي لازم را داشته باشد.
سامري با پيشنهاد تخفيف 50 تا هفتاد درصدي به مجموعه هاي گردشگري ، گفت: براي آمدن بازنشستگان به همدان با شرکت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي که متولي گردشگري بازنستگان کشور است، مکاتبه شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي براي فعاليت هنرمندان شاخص ملي در اين روزها، در همدان برنامه ريزي کند.
 وي با اعلام اينکه سعي بر توزيع گردشگري در جشنواره زمستاني استان است، اظهار داشت: فرمانداراني که مي توانند تعاريفي براي جشنواره زمستاني داشته باشند، ظرف 15 روز به دبيرخانه اعلام کنند و جلسه هماهنگي با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي برگزار کنند، تا جشنواره از مرکز استان به شهرستان ها برود.
ششمین جشنواره زمستانی همدان 5تا10 بهمن برگزار می شود./س
برچسب ها: همدان ، جشنواره ، زمستانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.