سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلازمي بين انتخاب احمدي‌نژاد و تاييد جريان انحرافي نيست/ جريان انحرافي خدمات دولت را تحت‌الشعاع قرار داده

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اينكه منصوب دانستن اصولگرايان به جريان انحرافي، يك مکانيسم دفاعي از سوي اصلاح‌‌طلبان است، گفت: راي به دولت احمدي‌نژاد به منزله تاييد جريان انحرافي از سوي اصولگرايان نيست و هيچگونه تلازمي بين اين دو موضوع وجود ندارد که اصلاح‌طلبان تعمدا به آن توجهي ندارند.

حجت‌الاسلام حسين‌ جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحرکات اصلاح‌طلبان و تلاش اين جريان براي تطهير هملكرد خود در جريان فتنه 88 اظهار داشت: هر چه به انتخابات نزديک‌تر مي‌شويم دامنه شايعات اصلاح‌طلبان نسبت به اصولگراها گسترده مي‌شود و اين تحرکات بر پايه تلاش براي حضور در عرصه انتخابات است.

 عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اينکه وقتي رقيب متهم به خطا‌ و به واسطه ضعف‌هايش زمينه حضور در عرصه سياسي را نداشته باشد، متوسل به مسائل بي‌اساس مي‌شود، خاطرنشان كرد: فتنه 88 توسط بخش عمده‌اي از اصلاح‌طلبان عملياتي شد و اين خيانت کوچکي نيست لذا آنها براي بازسازي خود و بازگشت به عرصه انتخابات لازم مي‌بينند، رقباي خود را به نحوي مجروح کرده و يا مثل خود بد‌نام کند.

حجت‌الاسلام جلالي ضمن نقد گفته بوش‌ رئيس‌جمهور سابق  آمريکا مبني بر ا ينکه "هر که با ما نيست تروريست است"، تصريح کرد: اين يک اصل اهريمني است و اصلاح‌طلبان هم به اين روش متوسل مي‌شوند‌ و مي‌گويند "هر که با ما نيست متهم به جريان انحرافي است."

عضو جبهه پايداري تاکيد کرد: اين استنباط اصلاح‌طلبان از ضعف و احساس حقارت و ناتواني آنها سرچشمه مي‌گيرد که براي تطهير خود مجبورند جناح مقابل خود را متهم کنند تا زمينه حضورشان در انتخابات فراهم شود.

وي متذكر شد: منصوب دانستن مجموعه اصولگرايي به جريان انحرافي از سوي اصلاح‌طلبان يک مکانيسم دفاعي است که براي فرافکني، توپ را در ميدان ديگران مي‌اندازند.

جلالي با تاکيد بر حمايت جريان اصولگرايي از دولت نهم و دهم تصريح کرد: به طور قطع، جريان اصولگرايي در پيدايش دولت آقاي احمدي‌نژاد نقش اساسي و کليدي داشته و دولت نهم و دهم محصول تلاش اصولگرايان ناب و واقعي است.

اين عضو جبهه پايداري افزود: راي به دولت احمدي‌نژاد به منزله تاييد جريان انحرافي از سوي اصولگرايي نيست و هيچگونه تلازمي بين اين دو موضوع وجود ندارد که اصلاح‌طلبان تعمدا به آن توجهي ندارند.

وي در تاييد اين موضوع به گفته رئيس‌جمهور مبني بر اينکه "‌اي کاش ياران 84 بودند" اشاره کرد و گفت: وقتي رئيس‌جهور احساس مي‌کند آن عقبه وجود ندارد، بيانگر اين است که جريان انحرافي براي اصولگرايان ناخوشايند و قبيح است.

حجت‌الاسلام جلالي با تاکيد بر خدمات دولت احمدي‌نژاد اذعان داشت: اين دولت را اگر نگويم از بي‌نظيرترين دولت‌هاي تاريخ جمهوري اسلامي ايران بوده يکي از کم‌نظير‌ترين دولت‌هايي‌ است که بر جبين تاريخ جمهوري اسلامي مي‌درخشد‌ اما متاسفانه وجود جريان انحرافي توانسته که خدمات ارزشمند دولت را تحت‌الشعاع قرار دهد و به تبع آن تلاش‌هاي ارزشمند دولت از سوي برخي ‌ناديده گرفته شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: جریان ، انحرافی ، تلازم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.