سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش حملات سايبري پيشرفته به شرکت آمريکايي سازنده تسليحات

مسئولان شرکت آمريکايي لاکهيد مارتين، سازنده بزرگ تسليحات در جهان، از افزايش حملات سايبري و همچنين پيشرفته تر شدن اين حملات خبر دادند و اعلام کردند با کارشناسان برجسته براي تامين امنيت بخش هاي تابعه لاکهيد مارتين گفتگو مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز  ، چاندرا مک ماهون معاون رئيس لاکهيد مارتين و يکي از کارشناسان برجسته امنيت اطلاعات، با اعلام اين خبر افزود:‌ حدود 20 درصد از تهديداتي که شرکت لاکهيد مارتين با آن روبروست از تهديدات دائمي به شمار مي آيند که اين دسته از تهديدات، گسترده و معمولا در رديف تهديداتي به شمار مي آيندکه دولت يک کشور در آن دست دارد و هدف اصلي هکرها نيز سرقت اطلاعات شرکت است.
وي که در کنفرانسي مطبوعاتي سخن مي گفت افزود:‌ در سال هاي اخير تعداد حملات بيشتر و سطح حملات نيز پيشرفته تر شده است، به نظر مي رسد پس از آنکه شرکت ما توانست امنيت اطلاعاتش را افزايش دهد عاملان حملات سايبري بيشتر به کشورهايي چشم دوخته اند که وارد کنندگان اصلي توليدات لاکهيد مارتين هستند .
روهان امين مدير برنامه هاي لاکهيد مارتين در امور جرايم الکترونيک هم دراين باره گفت:‌ارزيابي هاي ما نشان مي دهد بسياري از حملاتي که انجام مي شود به هم شباهت دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.