سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به اعمال وحشیانه رژيم صهيونيستي

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ضعف‌های کنونی که در جامعه‌جهانی وجود دارد و بی‌توجهی اتحادیه عرب و هم‌چنین عدم همکاری و اتحاد کشورهای اسلامی برای از بین بردن بحران فلسطین موجب شده تا این کشور نتواند در شرایط کنونی به عضويت سازمان ملل متحد در آید.

حسن‌هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مخالفت آمريکا و غرب با عضويت فلسطين اشغالي در سازمان ملل متحد گفت: نفوذ بالای لابی صهیونیستی بر تصمیمات غرب و آمریکا و همچنین نهادهای بین‌المللی سبب شده تا اين کشورها مخالفت خود را نسبت به عضویت فلسطین اشغالي در سازمان ملل متحد اعلام کنند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به اعمال وحشیانه و اقدامات خصمانه رژيم صهيونيستي،افزود: ضعف‌های کنونی که در جامعه جهانی وجود دارد و بی‌توجهی اتحادیه عرب و هم‌چنین عدم همکاری و اتحاد کشورهای اسلامی برای از بین بردن بحران فلسطین سبب شده تا این کشور نتواند در شرایط کنون به عضويت سازمان ملل متحد درآيد.

این کارشناس سياست خارجي در پایان خاطر نشان کرد: تاثيرات لابي صهیونیستی بر روی تصمیمات غرب و آمریکا تاثیر گذار بوده،لذا به نظر نمي‌رسد در شرایط کنونی تلاش‌های رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالي براي عضويت اين کشور در سازمان ملل متحد به ثمر برسد.

انتهای پیام/
پ2
برچسب ها: سازمان ملل ، آمریکا ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.