سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری فستیوال بین‌المللی عکس حسینیه اعظم زنجان

فستیوال بین‎المللی عکس حسینیه اعظم زنجان، همزمان با ماه محرم امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مسئول هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به این که ستاد ویژه دهه محرم از 2 ماه گذشته در این مسجد تشکیل شده است، گفت: این ستاد با محوریت 24 واحد و معاونت و قریب به 2500 عضو، جلسات متعددی تشکیل داده و آمادهسازی آغاز برنامههای ماه محرم از 24 آبان ماه در مسجد حسینیه اعظم زنجان انجام شده است.

غم‌پرور افزود: برگزاری یادآواره شهدا و خادمین مرحوم حسینیه اعظم زنجان و حضور حجتالاسلام برقی و شش نفر از مادحین برجسته استان زنجان جزو برنامه‌های آغازین روزهای 24 و 25 آبان ماه در حسینیه اعظم زنجان خواهد شد.

وی با تأکید براین که هماهنگیهای لازم جهت اجرای هرچه بهتر ویژه‌برنامههای دهه اول محرم در حسینیه اعظم با مسئولان ارگان‏های مختلف استان انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به ایجاد سدی ترافیکی به جهت اجرای پروژه پل سیدالشهداء(ع) در خیابان خیام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای هرچه بهتر ویژه‌برنامه‌های دهه اول محرم در حسینیه اعظم با مسئولان ارگانهای مختلف استان انجام شده است.

رئیس هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: هماهنگی با کشتارگاه‌های استان و فروش احشام در خیابان خیام به جهت تردد راحتتر زائرین، هماهنگی با بانکهای استان جهت استقرار خودپردازهای سیار در بخش فروش احشام و اطراف مسجد و هماهنگی با واحدهای ترابری جهت تهیه خودروهای روبسته برای انتقال گوشت نذری، از جمله اقداماتی است که توسط مسئولین هیئت امناء با ارگانهای مختلف صورت گرفته است.

غم‌پرور با تأکید براین که بیش از 200 رأس احشام از استانهای مختلف در دهه اول محرم امسال به حسینیه اعظم زنجان تحویل داده شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های ذبح و بستهبندی گوشت، درخواست از مردم این خواهد بود تا حتی‌الامکان احشام را به صورت زنده تحویل داده و از تحویل احشام ذبح شده خودداری کنند./س

برچسب ها: فستیوال ، عکس ، حسینیه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.