سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تحولی عظیم در سرانه های خدماتی شهرداری

با تهیه سند کمبود سرانه های خدماتی در هر منطقه در راستای کاهش فاصله طبقاتی در سطح شهر و توزیع عادلانه زمین در هر کاربری به افراد شاهد تحولی عظیم در زمینه این سرانه ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تراکم سرانه های خدماتی در شمال شهر و کمبود این سرانه ها در مناطق جنوبی و به ویژه بافت فرسوده و ناپایدار شهر تهران مسئولان شهری را بر آن داشت تا نسبت به حل معضلات در این زمینه اقدام کنند.

بنابراین گزارش، این سند به عنوان سند زیردست در تمامی مناطق جهت شناسایی هر چه بهتر کاربری ها با هدف کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوب شهر و ارتقای سطح کیفیت زندگی در محلات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در همین راستا ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در ادامه یکی از نمودهای اساسی تحول در سرانه های واقع در بافت های فرسوده را بزرگراه امام علی (ع) دانست و گفت: با اجرای طرح مذکور شاهد تحول چشمگیر در بافت فرسوده منطقه و به تبع آن سرانه های واقع در این منطقه خواهیم بود.

حیدری تصریح کرد: فاز دوم طرح فرامنطقه ای امام علی در منطقه به طول یک هزار و 970 متر از جنوب به شمال حد فاصل خیابان منصور تا خیابان خاوران واقع شده است که اعتقاد داریم با اجرای این فاز تحول اساسی در نوسازی بافت های فرسوده پیرامون بزرگراه رخ می دهد و این طرح توسعه بخش سرانه های خدماتی شهروندان ساکن در این منطقه خواهد بود./ل

برچسب ها: سرانه ، بافت ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.