سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان /

حرکت استراتژیک امت مسلمان در لوای پرچم " لبیک یا رسوال الله "

معاون اول قوه قضاییه در جمع علمای تشییع و تسنن استان گلستان؛ شعار " لبیک یا رسول الله " یک حرکت استراتژیک است.

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ معاون اول قوه قضاییه در همایش علمای اهل تشییع و تسنن با اشاره به موج جدیدی که در جهان اسلام ایجاد شده است گفت : فریاد لبیک یا رسول الله یک فریاد مقطعی نیست بلکه حرکتی استراتژیک است که مردم با اعتقاد به خدا و تعالیم اسلام در راستای بیزاری از استبداد و استعمار دنبال می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان این که دشمنان با توهین به مقدسات مسلمانان می خواهند حساسیت سنجی کنند افزود : خیزشی که در جهان اسلام شکل گرفت توانست توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی تصریح کرد : اگر امروز آموخته ها و تعالیم پیامبران الهی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام را از تمدن بشریت کنار بزنیم چیزی برای عرضه باقی نخواهد ماند.

ووی با بیان این که تمدن امروز بشر به اعتراف دانشمندان غربی ، مدیون تعالیم اسلام است گفت: اهانت به پیامبر اسلام ، اهانت به همه اولیای و ادیان الهی و اهانت به انسان است.

وی با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران ، همه کشورهای منطقه هویت اسلامی خود را شناخته اند افزود: اسلام خواهی استکبار ستیزی ، مقابله با استبداد داخلی و حکومت های دیکتاتوری وجه مشترک خیزش اسلامی منطقه است.

وی با بیان این که امروز بیش از سایر زمان ها باید وحدت را به عنوان یک استراتژی دنبال کنیم گفت : باید همه بدانند هر کس و هر حلقومی که امروز سخنی بگوید که جلوه ای از اختلاف داشته باشد خواسته یا ناخواسته در راه دشمنان قدم برداشته است.

وی با بیان این که امروز دشمنان به دنبال تخریب وحدت و انسجام عمومی و تخریب امید به آینده در بین مردم هستند گفت : باید با استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه ، این تخریب ها را خنثی کنیم.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: امروز با وجود همه توطئه های نظام سلطه ، پرچم حق طلبی ، عدالت خواهی و آزادگی که امام خمینی برافراشت همچنان بعد از گذشت سه دهه پابرجاست.

همایش " لبیک یا رسول الله " با حضور جمع کثیری از علمای اهل تشییع و اهل تسنن استان گلستاان در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.