سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

نوع نگرش مردم در چگونگی ساختار جامعه موثر

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع نگرش مردم نسبت به امور و مباحث مختلف چگونگی ساختار جامعه را تشکیل می‌دهد.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: فضای سیاسی موجود در کشور موضوعات اساسی برای بحث ایجاد کرده است که ارائه الگویی چون اقتصاد مقاومتی و تعامل بین قوا بازخورد همین موضوع است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت بین مسئولان، تصریح کرد: مسئولان به عنوان الگوی عملی در این زمینه مطرح هستند.

حسین‌زاده با بیان اینکه خود مردم ایران هستند که آینده کشور را می‌سازند، افزود: این مردم ایران اسلامی هستند که می‌توانند در تعیین آینده خود موثر واقع شوند.

نماینده مردم نقده و اشنویه با اشاره به نوع نگرش مردم و تأثیر آن در رخدادهای جامعه، گفت: خود ما و نوع نگرش ما برای ساختار کشور می‌تواند نقش موثری در آینده کشور داشته باشد.

حسین‌زاده اظهار داشت: در همین فضا است که ساختارها شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه الگوی وحدت عملی است نه نظری، تصریح کرد: تمام مردم جامعه باید فارغ از نگرش و طرز فکرمان حول یک محور و با محوریت کشور در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه تمام ما می‌خواهیم برای کشور کار کنیم، افزود: نباید مسائل دیگر را در اولویت قرار دهیم چرا که برخی مسائل سبب بر هم زدن روحیه کار و تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه در این میان باید رویکرد اقتصاد مقاومتی مشخص شود، گفت: در این میان دولت، مسئولان و نماینده مجلس رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی نیستند بلکه این مردم هستند که نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی دارند و مردم هستند که باید در این بحث بیشتر وارد شوند./س

برچسب ها: جامعه ، مردم ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.